Epäselvä maksukehoituslasku


Tuli lasku, jonka maksoin pari päivää myöhässä. Sitten tuli uudestaan ko lasku ja 5€ laskutuslisä myöhästymisestä.


eli en halua maksaa kahta kertaa ko. Laskua.


mitä siis teen?


vastatkaa pls


 


Edit NikoNo: tiivistetty otsikkoa hieman


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Emma18 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Telian sivuilla sanotaan seuraavaa:


Miksi sain maksukehoituksen vaikka lasku oli maksettu?


Jos lasku on maksettu eräpäivän jälkeen, tieto suorituksesta ei välttämättä ehdi kirjautua ennen maksukehotuskirjeiden lähtemistä. Jos olet maksanut laskun ennen kirjeen lähettämistä (ks. maksukehotuksen päiväys), asia on jo hoidettu. Voit hävittää kirjeen, eikä muita kuluja tai seuraamuksia tule. Varmista kuitenkin vielä, että maksusi on koskenut samaa laskua.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@kiisseli67  tuossa jo hyvin vastailikin, mutta vielä pieni lisäys.


 


Omia laskuja pystyy tutkimaan helposti kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia sovellukseen Mobiilivarmenteella tai nettipankkitunnistautumisen avulla. 


 


Itse tykkään käyttää tuota Minun Telia -sovellusta, kun siinä on erittäin selkeä käyttöliittymä ja myös tarvittaessa chat ominaisuus käytettävissä helposti. 


 


Vastaa