Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63861
Kirjoituksia 173929

Häiriöilmoitukset



Highlighted

Häiriöilmoitukset

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 500 kpl

Häiriöilmoitukset

1/5

Olen määritellyt Omilla sivuilla , että Telia lähettää minulle sähköpostilla ilmoituksen mikäli puhelinliittymäni kotialueella on häiriö. No sainpa ihan asken tällaisen ilmoituksen:

 

Hei xxxxxxxxxxxx,

Matkapuhelinverkossa on vikatilanne, joka voi aiheuttaa häiriöitä puheluiden, tekstiviestien ja mobiilidatan toimivuuteen paikassa Koti. Korjaustyöt on aloitettu.

Häiriö alkoi:Arvioitu korjausaika:Viitteemme:

21.09.2018 00:19
05.10.2018 12:00

INCTSFxxxxxxxx

 

En oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa , kun vika on jo noin neljä kuukautta vanha. Sen kyllä ymmärrän , jos ilmoitus tulee silloin , kun vika on alkanut. LOL-hymiö

 

Onkos muut saaneet tällaisia hieman viivästyneitä viestejä????

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 406 kpl

2/5

Noinhan sen on tarkoitus toimia että ilmoitus tulee kun vika alkaa Hymiö Erittäin onnellinen

 

Tässä on nyt todennäköisesti käynyt niin että se tiketti on jäänyt "jumiin" ja siksi tuo ilmoitus on tullut nyt.

Voitko laittaa tuon viitteen INCTSFXXX niin tarkistetaan tilanne.

Tuo ei ole sinuun tai sinun palveluihin kohdistuva tunniste vaan sen kyseisen häiriö tilanteen tunniste niin sen voit kertoa täällä.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 500 kpl

3/5

No se häiriötunniste on tällainen:

 

Viitteemme:INCTSF001599435

 

Minulle asialle ei ole merkitystä enää , koska vika oli ja meni.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 215 kpl

4/5

Nyt en jostain syystä tuolla viitenumerolla tietoja tuosta löytänyt. Mutta jonkinlainen jumitilahan tuossa on täytynyt olla kun viesti tullut "vähän" myöhässä.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 6 kpl

5/5

Hei @kustaa1967 ,

Tässä tiketissä oli käynyt valitettava ongelma, ettei tieto ongelman poistumisesta ollut saapunut perille tiedotusta varten. Tämä ja muutamia muita vastaavia tikettejä suljettiin käsipelissä jälkikäteen ja näistä lähti viestit aivan liian myöhään. Ollaan tehty näiden ongelmien osalta jo kasa korjauksia ja palvelun käyttäytymistä seurataan tehostetusti, jotta voidaan puuttua ongelmiin ajoissa.

 

Toivottavasti viestit tulevat sinulle jatkossa ajallaan, vaikkei näitä viestejä kenelläkään toivoisi 🙂

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.