08-02-2016 10:49
Omilla sivuilla Sonera viihteessä on tullut ilmoitus: "Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilaus on käsitelty." yrittäessäni tilata uusia kanavapaketteja. Tätä on jatkunut jo pari viikkoa, koska tämä "Tilauksen käsittely" on valmis?
08-02-2016 12:56
Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista
08-02-2016 14:10
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
09-02-2016 09:54
09-02-2016 16:45
Täällä reilut pari viikkoo herjannut Omat Sivut samaa.
Useita kertoja asiakaspalveluun yhteydessä, eikä asialle voi sieltä käsin tehdä mitään, eikä tiedetä kauanko vielä kestää.
Asia on kuulemma laitettu eteenpäin. Pahoitellaan ja toivotaan että asiat korjaantuis nopeesti.
Sitä ennen kaksi kertaa sanottu asiakaspalvelusta, että kun teet nämä ja nämä asiat, niin homma pitäisi toimia seuraavana päivänä. Ei auttanut.
Kyse on siis pelkästä nettiliittymän päivityksestä.