Miksi omien sivujen Viestintäkeskusta ei käytetä viestintään?

  • 10 August 2016
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Omilla sivuilla on Viestintäkeskus. Mahtipontisesta nimestään huolimatta kysymyksessä on Soneran viestintä asiakkaalle päin - lähinnä uusien sopimusten ehtoja yms.

 

Miksi tätä kanavaa ei hyödynnetä asiakasviestintään molemmin puolin? Miksi sitä kautta (tunnistautuneena siis) ei voi lähettää viestejä ja saada sinne vastauksia? Dokumentointi toimisi molemmin puolin. Harmittaa, että tuollainen kanava lojuu tyhjän panttina samaan aikaan, kun edes annetusta Palaute -lomakkeesta ette saa lähetettyä asiakkaalle kopiota emailiin. Kuin irvikuvana tulee kyllä lakoninen - kiitos viestistä palataan pian - email.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Minniminni ja tervetuloa Klaaniin!


 


Omilta sivuilta on ennen pystynyt lähettämään viestejä, mutta se lakkautettiin muistaakseni vähäisen käytön takia.


Palaute-lomake on kyllä ihan toimiva viestintäväline, voithan yrittää ottaa screenshotin palautteestasi ennen lähettämistä.


Viestintäkeskukseen tallentuvat sopimusehdot ja chat keskustelut. Chat keskusteluista tulee myös kopio emailiin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Moikka  ja tervetuloa Klaaniin. Erittäin hyvä idea! Omia Sivuja kehitellään jatkuvasti joten tuo ominaisuus olisi kehityslistan jatkoksi varsin pätevä. Laitetaanpa tästä vinkkiä eteenpäin sivuston kehittäjille.

Viestintäkeskus on muutenkin ehkä ollut vähän pimennossa ja varmasti on asiakkaita jotka eivät edes tiedä sen olemassaoloa. Joten pikku "nosto" ei muutenkaan olisi pahitteeksi.

Vastaa