Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65857
Kirjoituksia 178469

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Yhteisömanageri
Viestejä 4 058 kpl

1/82

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.

Kiitos kommenteista jo etukäteen 🙂

01_Screen696_iOS@2x.png

Vastaa
81 vastausta

Kommentaattori
Viestejä 61 kpl

81/82

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.

Vastaa
0 tykkäystä

Moderaattori
Viestejä 331 kpl

82/82

@Eeros  kirjoitti:

Sellaisen kummallisuuden huomasin tuossa Minun Telia-sovelluksessa että kun katsoo kohdasta liittymäsi ja palvelusi noita liittymiäni niin netti kohdassa lukee Hybridilaajakaista, vaikka minulla on tuo kiinteä 5G-laajakaista.

Tuosta voisi kysäistä ihan asiakaspalvelun puolelta, vaikka suoraan sieltä Minun Teliasta yhteyttä ottaen, että miten palvelu asiakastiedoissasi näkyy. Oletko laskulta katsonut miltä siellä näyttää? 

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.