Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
alik70
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiilivarmenne hakusessa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aktivoin mobiilivarmenteen ja yritin sitä käyttä postipakettia hakiessani. Virkailija kertoi, että kyllä se käy heille. Ainoa ongelma oli se, että kumpikaa ei osannut sitä puhelimesta kaivaa esiin. 😞

Jokin kohta infossa on jäänyt minulta huomaamatta. 

1 vastaus
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2684 custom-general.kudos
  • 4228 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @alik70 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Ihan ensimmäiseksi varmistan että olihan sinulla SIM-kortti joka tukee mobiilivarmennetta eli sim-kortissa on eID tunnus?

Mobiilivarmenne ei toimi tavallisella sim-kortilla.

 

Mobiilivarmennetta käytetään näin:

  • Kirjautuessasi esimerkiksi verkkokauppaan tai -pankkiin valitse tunnistautumistavaksi mobiilivarmenne.
  • Saat matkapuhelimeesi tunnistuspyynnön, jonka hyväksyt tunnusluvullasi.
  • Tietosi tunnistetaan oikeiksi ja palvelu aukeaa.
  • Jos olet unohtanut mobiilivarmenteen tunnusluvun, voit vaihtaa sen verkkopankkitunnuksillasi.

Sitten löytyyhän puhelimestasi SIM toolkit sovellus? Tai jotkut Android puhelimet (kiinalaiset) vaativat tuon sovelluksen asentamisen Play kaupasta, koska niissä ei sitä ole valmiina.

 

Voit kokeilla mobiilivarmenteen toimivuutta vaikka kirjautumalla mobiilivarmenteella Minun Teliaan :

minun_telia_1.2017-09-11-12-27-32.png

 IMG-20180908-WA0011.jpg

 

 

 

Paina OK ja sitten syötät 4 numeroisen pin-koodin/tunnusluvun, jonka olet luonut mobiilivarmenteelle.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Tämän osion uusimmat keskustelut