Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sulopuisto
Uusi jäsen
  • 13 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omat sivut ja laskujen katsominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä on hankalat sivut. Oma Sonera oli helppo mutkaton ja nopeasti avautuva. Nyt en tiedä mistä hitosta pääsen katsomaan omia liittymiä, laskuja jne ????

Tulee vain joku yhteisö johon kirjauduttava. Todella turhauttavaa ja monimutkaista !!

 

Edit ReOlivia: Muokattu hieman otsikkoa

17 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1776 custom-general.kudos
  • 2328 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sulopuisto kirjoitti:

Kyllä on hankalat sivut. Oma Sonera oli helppo mutkaton ja nopeasti avautuva. Nyt en tiedä mistä hitosta pääsen katsomaan omia liittymiä, laskuja jne ????

Tulee vain joku yhteisö johon kirjauduttava. Todella turhauttavaa ja monimutkaista !!


Hei @Sulopuisto ja tervetuloa Telia Yhteisön keskustelupalstalle! Hymiö Onnellinen

 

Ei hätiä mitiä! Telia Yhteisö on kaikille avoin ja kuka tahansa voi keskustella täällä sekä vastata oman osaamisensa puitteissa. Asiakastietoja vaativat asiat ohjataan aina asiakaspalveluun.

 

Oletko tutustunut tähän sivustoon:

https://www.telia.fi/kirjaudu

 

Ylävalikossa on hahmo, jossa lukee kirjaudu. Napsauta sitä ja kirjaudu Telia-tunnuksella (ent. Sonera- ja Tele Finland -tunnus), mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksien kautta. Tarvittaessa voit luoda tai muokata tunnustasi täällä. Lisää aiheesta https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus Hymiö Silmänisku

 

Telian Omat Sivut (https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do) voidaan jakaa niin sanotusti 3 eri ryhmään, joka helpottaa asiointia palvelussa vaikka onkin kokonaisuus:

 

Laskuarkisto, laskujen maksaminen ja viestiarkisto (mm. chat-keskustelut ja toimitus-/tilausvahvistukset)

 

Liittymien hallinnointi, excel-muotoinen laskumappi ja chat-palvelu (ohjelinkki)

 

Asiakastiedot ja kirjautumis-, markkinointi-, laskutus- että tilausasetukset sekä salasanan vaihto

 

Tämä kuva antaa siihen osviittaa kyseiseen valikkoon, joka löytyy aina kirjatuneena napsauttamalla sinun nimelläsi varustettua hahmoa ylhäällä:

 

Omien Sivujen valikko

Toinen valikko on lähinnä oikopolut Telian verkkokaupan tuotteisiin ja hyödyllisiä linkkejä esim. asiakaspalvelun yhteystiedot. Telia.fi-sivuston alhaalta löydät periaatteessa kaikki linkit Kaupasta töihin Teliaan.

 

Loppujen lopuksi käytännössä kirjaudut Omille Sivuille mistä haluat:

  • telia.fi (pääsivu)
  • telia/omatsivut (ohjautuu telia.fi/kirjaudu)
  • telia.fi/kirjaudu
  • yhteiso.telia.fi (mikäli olet käytät Telia-tunnusta)

 

Lisäksi todella hyödyllinen tukisivusto löytyy osoitteesta https://www.telia.fi/asiakastuki, johon lämpimästi suosittelen tutustumaan!

 

Oletko jo tutustunut älypuhelimen käyttöjärjestelmän Kaupasta saatavilla olevaan Minun Telia -sovellukseen? Todella kätevä työkalu ja kulkee aina mukana taskun pohjalle Hymiö Onnellinen

 

Mikäli vielä askaruttaa, niin laita toki viestiä miten asiasi etenee.

 

Yhteisön tukisivusto löytyy täältä, joten pääset alkuun:

https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage

 

Yhteisön manageri on @TeroRe eli käytännössä yhteisön isä ja jokaisella Telian työntekijällä on nimimerkin yhteydessä Telia-logo ja titteli. He päivystävät täällä Yhteisössä arkipäivisin.

 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
koohelen
Uusi jäsen
  • 4 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tosi hankalaa, kun vain haluaa laskuaan katsoa.Ei ymmärrystä tämmöiselle yhteisölle.Tehkää sivu helppokäyttöiseksi ilman mitään kommervenkkejä.

kustaa1967
Konkari
  • 443 custom-general.kudos
  • 980 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@koohelen@  kirjoitti:

Tosi hankalaa, kun vain haluaa laskuaan katsoa.Ei ymmärrystä tämmöiselle yhteisölle.Tehkää sivu helppokäyttöiseksi ilman mitään kommervenkkejä.


Eipä sinun tarvitse tänne yhteisöön kirjautua , jos haluat vain laskujasi katsella. Laskut näkyvät Omilla sivuilla.

 

https://www.telia.fi/kirjaudu/ 

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2620 custom-general.kudos
  • 4154 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @koohelen ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Jos haluat katsoa laskujasi niin ne löytyvät telia.fi -sivustolta kun kirjaudut sinne.

Täältä pääset suoraan omiin laskuihin : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1776 custom-general.kudos
  • 2328 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@koohelen@  kirjoitti:

Tosi hankalaa, kun vain haluaa laskuaan katsoa.Ei ymmärrystä tämmöiselle yhteisölle.Tehkää sivu helppokäyttöiseksi ilman mitään kommervenkkejä.


Hei @koohelen! En oikein ymmärrä, koska Telia Yhteisö on keskustelufoorumi, jossa voit hakea apua, lukea itsellesi mielenkiintoisia artikkeleja, osallistua arvontoihin, vaikuttaa Telian tuleviin uutuuksiin ja rupatella ajankohtaisia ilmiöistä maailmalla. 

 

Jos haluat edelleen hallinnoida omia liittymiä, laskujasi ja palveluitasi, niin mene nettiselaimellasi osoitteeseen:

 

telia.fi/kirjaudu

 

Kun olet kirjautunut onnistuneesti (pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella) Omille Sivuillesi, niin valitset "Laskut ja viestit"-osion. Löysitkö tämän sivun? Vai tuliko jotain esteitä? Huomioithan että yritysasiakkaille on omat sivut:

https://www.telia.fi/yrityksille

 

 

Jos omistat älypuhelimen, niin voit ladata maksutta "Minun Telia" - sovelluksen. Siinä on myös kaikki tarvittavat toiminnot oman asiakkuuden hallintaan. 

 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Manesanttu90
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sulopuisto@  kirjoitti:

Kyllä on hankalat sivut. Oma Sonera oli helppo mutkaton ja nopeasti avautuva. Nyt en tiedä mistä hitosta pääsen katsomaan omia liittymiä, laskuja jne ????

Tulee vain joku yhteisö johon kirjauduttava. Todella turhauttavaa ja monimutkaista !!


 

 

klontti
Vakiokalustoa
  • 21 custom-general.kudos
  • 105 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä se on vaan hankalaa. Olen tässä kaksi päivää yrittänyt löytää kohtaa mistä voi poistaa käytöstä kanavia, pakettia 16,90 kuussa. Löytyy kylläkin ohjeista sivun mallikin, mutta siitä ei pääse sivulle, eikä sitä sivua löydy muutakaan kautta.

 

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@klontti@  kirjoitti:

Kyllä se on vaan hankalaa. Olen tässä kaksi päivää yrittänyt löytää kohtaa mistä voi poistaa käytöstä kanavia, pakettia 16,90 kuussa. Löytyy kylläkin ohjeista sivun mallikin, mutta siitä ei pääse sivulle, eikä sitä sivua löydy muutakaan kautta.

 


Kanavapakettien irtisanominen onnistuu, kun kirjaudut telia.fi:hin täällä, klikkaat nimeäsi ja valitset Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -> TV-kanavapaketit -> Tilatut -> Muokkaa -> Irtisano. Samaa polkua pitkin pääset myös tilaamaan uusia kanavapaketteja. Onnistuuko näillä ohjeilla?

klontti
Vakiokalustoa
  • 21 custom-general.kudos
  • 105 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@IlariJR@  kirjoitti:

@klontti@  kirjoitti:

Kyllä se on vaan hankalaa. Olen tässä kaksi päivää yrittänyt löytää kohtaa mistä voi poistaa käytöstä kanavia, pakettia 16,90 kuussa. Löytyy kylläkin ohjeista sivun mallikin, mutta siitä ei pääse sivulle, eikä sitä sivua löydy muutakaan kautta.

 


Kanavapakettien irtisanominen onnistuu, kun kirjaudut telia.fi:hin täällä, klikkaat nimeäsi ja valitset Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -> TV-kanavapaketit -> Tilatut -> Muokkaa -> Irtisano. Samaa polkua pitkin pääset myös tilaamaan uusia kanavapaketteja. Onnistuuko näillä ohjeilla?

 


Telia tunnuksilla kun menee, näyttää vain liittymän tyypin L ja nopeuden, ei kanavia. Pankkitunnuksilla kun menee näyttää kanavapaketit. Kanavapaketissa on kylläkin ruksi, että voi irtisanoa, mutta sitä ei voi käyttää, on ilmoitus, että pitää asia hoitaa asiakaspalvelun kautta.

 

Edit ReOlivia: korjattu lainaus kohdilleen