Kirjoitettu
12-07-2017
13:00
Muokattu
12-05-2020
13:39
ReOlivia
Kyllä on hankalat sivut. Oma Sonera oli helppo mutkaton ja nopeasti avautuva. Nyt en tiedä mistä hitosta pääsen katsomaan omia liittymiä, laskuja jne ????
Tulee vain joku yhteisö johon kirjauduttava. Todella turhauttavaa ja monimutkaista !!
Edit ReOlivia: Muokattu hieman otsikkoa
12-07-2017
13:41
Muokattu
12-07-2017
13:55
@Sulopuisto kirjoitti:
Kyllä on hankalat sivut. Oma Sonera oli helppo mutkaton ja nopeasti avautuva. Nyt en tiedä mistä hitosta pääsen katsomaan omia liittymiä, laskuja jne ????
Tulee vain joku yhteisö johon kirjauduttava. Todella turhauttavaa ja monimutkaista !!
Hei @Sulopuisto ja tervetuloa Telia Yhteisön keskustelupalstalle!
Ei hätiä mitiä! Telia Yhteisö on kaikille avoin ja kuka tahansa voi keskustella täällä sekä vastata oman osaamisensa puitteissa. Asiakastietoja vaativat asiat ohjataan aina asiakaspalveluun.
Oletko tutustunut tähän sivustoon:
Ylävalikossa on hahmo, jossa lukee kirjaudu. Napsauta sitä ja kirjaudu Telia-tunnuksella (ent. Sonera- ja Tele Finland -tunnus), mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksien kautta. Tarvittaessa voit luoda tai muokata tunnustasi täällä. Lisää aiheesta https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus
Telian Omat Sivut (https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do) voidaan jakaa niin sanotusti 3 eri ryhmään, joka helpottaa asiointia palvelussa vaikka onkin kokonaisuus:
Laskuarkisto, laskujen maksaminen ja viestiarkisto (mm. chat-keskustelut ja toimitus-/tilausvahvistukset)
Liittymien hallinnointi, excel-muotoinen laskumappi ja chat-palvelu (ohjelinkki)
Asiakastiedot ja kirjautumis-, markkinointi-, laskutus- että tilausasetukset sekä salasanan vaihto
Tämä kuva antaa siihen osviittaa kyseiseen valikkoon, joka löytyy aina kirjatuneena napsauttamalla sinun nimelläsi varustettua hahmoa ylhäällä:
Toinen valikko on lähinnä oikopolut Telian verkkokaupan tuotteisiin ja hyödyllisiä linkkejä esim. asiakaspalvelun yhteystiedot. Telia.fi-sivuston alhaalta löydät periaatteessa kaikki linkit Kaupasta töihin Teliaan.
Loppujen lopuksi käytännössä kirjaudut Omille Sivuille mistä haluat:
Lisäksi todella hyödyllinen tukisivusto löytyy osoitteesta https://www.telia.fi/asiakastuki, johon lämpimästi suosittelen tutustumaan!
Oletko jo tutustunut älypuhelimen käyttöjärjestelmän Kaupasta saatavilla olevaan Minun Telia -sovellukseen? Todella kätevä työkalu ja kulkee aina mukana taskun pohjalle
Mikäli vielä askaruttaa, niin laita toki viestiä miten asiasi etenee.
Yhteisön tukisivusto löytyy täältä, joten pääset alkuun:
https://yhteiso.telia.fi/t5/help/faqpage
Yhteisön manageri on @TeroRe eli käytännössä yhteisön isä ja jokaisella Telian työntekijällä on nimimerkin yhteydessä Telia-logo ja titteli. He päivystävät täällä Yhteisössä arkipäivisin.
21-02-2020 15:57
Tosi hankalaa, kun vain haluaa laskuaan katsoa.Ei ymmärrystä tämmöiselle yhteisölle.Tehkää sivu helppokäyttöiseksi ilman mitään kommervenkkejä.
21-02-2020 16:05
@koohelen@ kirjoitti:Tosi hankalaa, kun vain haluaa laskuaan katsoa.Ei ymmärrystä tämmöiselle yhteisölle.Tehkää sivu helppokäyttöiseksi ilman mitään kommervenkkejä.
Eipä sinun tarvitse tänne yhteisöön kirjautua , jos haluat vain laskujasi katsella. Laskut näkyvät Omilla sivuilla.
21-02-2020 16:05
Hei @koohelen ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Jos haluat katsoa laskujasi niin ne löytyvät telia.fi -sivustolta kun kirjaudut sinne.
Täältä pääset suoraan omiin laskuihin : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices
21-02-2020 16:19
@koohelen@ kirjoitti:
Tosi hankalaa, kun vain haluaa laskuaan katsoa.Ei ymmärrystä tämmöiselle yhteisölle.Tehkää sivu helppokäyttöiseksi ilman mitään kommervenkkejä.
Hei @koohelen! En oikein ymmärrä, koska Telia Yhteisö on keskustelufoorumi, jossa voit hakea apua, lukea itsellesi mielenkiintoisia artikkeleja, osallistua arvontoihin, vaikuttaa Telian tuleviin uutuuksiin ja rupatella ajankohtaisia ilmiöistä maailmalla.
Jos haluat edelleen hallinnoida omia liittymiä, laskujasi ja palveluitasi, niin mene nettiselaimellasi osoitteeseen:
Kun olet kirjautunut onnistuneesti (pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella) Omille Sivuillesi, niin valitset "Laskut ja viestit"-osion. Löysitkö tämän sivun? Vai tuliko jotain esteitä? Huomioithan että yritysasiakkaille on omat sivut:
https://www.telia.fi/yrityksille
Jos omistat älypuhelimen, niin voit ladata maksutta "Minun Telia" - sovelluksen. Siinä on myös kaikki tarvittavat toiminnot oman asiakkuuden hallintaan.
10-04-2020 17:04
@Sulopuisto@ kirjoitti:Kyllä on hankalat sivut. Oma Sonera oli helppo mutkaton ja nopeasti avautuva. Nyt en tiedä mistä hitosta pääsen katsomaan omia liittymiä, laskuja jne ????
Tulee vain joku yhteisö johon kirjauduttava. Todella turhauttavaa ja monimutkaista !!
10-04-2020 19:05
Kyllä se on vaan hankalaa. Olen tässä kaksi päivää yrittänyt löytää kohtaa mistä voi poistaa käytöstä kanavia, pakettia 16,90 kuussa. Löytyy kylläkin ohjeista sivun mallikin, mutta siitä ei pääse sivulle, eikä sitä sivua löydy muutakaan kautta.
10-04-2020 19:30
@klontti@ kirjoitti:
Kyllä se on vaan hankalaa. Olen tässä kaksi päivää yrittänyt löytää kohtaa mistä voi poistaa käytöstä kanavia, pakettia 16,90 kuussa. Löytyy kylläkin ohjeista sivun mallikin, mutta siitä ei pääse sivulle, eikä sitä sivua löydy muutakaan kautta.
Kanavapakettien irtisanominen onnistuu, kun kirjaudut telia.fi:hin täällä, klikkaat nimeäsi ja valitset Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -> TV-kanavapaketit -> Tilatut -> Muokkaa -> Irtisano. Samaa polkua pitkin pääset myös tilaamaan uusia kanavapaketteja. Onnistuuko näillä ohjeilla?
Kirjoitettu
11-04-2020
12:58
Muokattu
11-04-2020
13:04
ReOlivia
@IlariJR@ kirjoitti:
@klontti@ kirjoitti:
Kyllä se on vaan hankalaa. Olen tässä kaksi päivää yrittänyt löytää kohtaa mistä voi poistaa käytöstä kanavia, pakettia 16,90 kuussa. Löytyy kylläkin ohjeista sivun mallikin, mutta siitä ei pääse sivulle, eikä sitä sivua löydy muutakaan kautta.
Kanavapakettien irtisanominen onnistuu, kun kirjaudut telia.fi:hin täällä, klikkaat nimeäsi ja valitset Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -> TV-kanavapaketit -> Tilatut -> Muokkaa -> Irtisano. Samaa polkua pitkin pääset myös tilaamaan uusia kanavapaketteja. Onnistuuko näillä ohjeilla?
Telia tunnuksilla kun menee, näyttää vain liittymän tyypin L ja nopeuden, ei kanavia. Pankkitunnuksilla kun menee näyttää kanavapaketit. Kanavapaketissa on kylläkin ruksi, että voi irtisanoa, mutta sitä ei voi käyttää, on ilmoitus, että pitää asia hoitaa asiakaspalvelun kautta.
Edit ReOlivia: korjattu lainaus kohdilleen