Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kustaa1967
Konkari
  • 332 custom-general.kudos
  • 805 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Puhelinliittymän käyttötiedot Minun Teliassa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Huomasin , että Minun Teliasta on hävinnyt puhelinliittymän käyttötiedot. Siis ei ole enää mahdollista katsoa puheluiden ja viestien määrää ja hintoja eikä datankäyttöä. Onko tämä virhe vai tehty ihan tarkoituksella?????

 

Jos yrittää katsoa mobiiliappilla liittymän saldotietoja , niin vastaukseksi saa vain virheilmoituksen "Puhelimella on vaikeuksia. Yritäthän uudelleen , niin mekin".

No on yritetty tuloksetta jo muutama päivä ja aina sama vastaus. Pitäisiköhän teidän tehdä asialle jotakin???

26 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 835 custom-general.kudos
  • 1196 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967 Eli jonkinlaista viivettä siellä vielä ilmeisesti on. Kävin itsekin kurkkaamassa omia saldotietoja ja siellä näytti kaikki olevan kunnossa. Mutta seuraile tilannetta, ja jos jotain ihmeellistä vielä ilmenee niin sitten ei auta kun tehdä uutta häiriöilmoitusta. Minun Telian viestikeskuksessa on ollut tänään haasteita, joten ehkäpä tuo sinunkin viestintä aspaan on tökkinyt tästä syystä. 🤔

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
kustaa1967
Konkari
  • 332 custom-general.kudos
  • 805 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Merja_J  kirjoitti:

@kustaa1967 Eli jonkinlaista viivettä siellä vielä ilmeisesti on. Kävin itsekin kurkkaamassa omia saldotietoja ja siellä näytti kaikki olevan kunnossa. Mutta seuraile tilannetta, ja jos jotain ihmeellistä vielä ilmenee niin sitten ei auta kun tehdä uutta häiriöilmoitusta. Minun Telian viestikeskuksessa on ollut tänään haasteita, joten ehkäpä tuo sinunkin viestintä aspaan on tökkinyt tästä syystä. 🤔


Kyllä tätä tilannetta on seurailtu jo pari viikkoa ja vieläkään saldot ei ole oikein. Mitään uutta vikailmoitusta en ala tekemään , kun tätä nykyistäkään ei ole vielä hoidettu loppuun saakka. Laitoin Minun Telian kautta samaan ketjuun viestiä , että vika ei ole korjaantunut.

Tehkääpä asialle ihan oikeasti jotakin , kiitos.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 835 custom-general.kudos
  • 1196 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 



@kustaa1967  kirjoitti:


Kyllä tätä tilannetta on seurailtu jo pari viikkoa ja vieläkään saldot ei ole oikein. Mitään uutta vikailmoitusta en ala tekemään , kun tätä nykyistäkään ei ole vielä hoidettu loppuun saakka. Laitoin Minun Telian kautta samaan ketjuun viestiä , että vika ei ole korjaantunut.

Tehkääpä asialle ihan oikeasti jotakin , kiitos.



No hyvä jos sait viestin lähtemään niin kollegat jotka viestikeskusta purkavat, laittavat sen sitten uudemman kerran selvitykseen. Tässä tapauksessa ei tietenkään tarvitse enää erillistä vikailmoitusta tehdä jos sait palattua tuohon aiempaan ketjuun. Erikoinen ongelma kyllä kieltämättä kun joillakin tiedot näkyvät normaalisti. ja sitten toisilla taas ei. Mutta varmasti tämäkin selviää!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
kustaa1967
Konkari
  • 332 custom-general.kudos
  • 805 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No niin nyt sekä Minun Telia selaimella sekä appi näyttävät saldon oikein. Ei mennyt kuin hiukan vajaa kolme viikkoa ja puolen tusinaa vikailmoitusta saada asia kuntoon , ainakin hetkeksi. Tiedä sitten kuinka pitkäksi.

 

En oikein tiedä mitä tällaisesta pitäisi ajatella , mutta taisi mennä rumasti riman alta , vai mitä tuumaatte??? Olisikohan aihetta vaihtaa operaattoria tai operaattorin niitä softankehittäjiä , jotka homman sotkivat.

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 190 custom-general.kudos
  • 411 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967  kirjoitti:

No niin nyt sekä Minun Telia selaimella sekä appi näyttävät saldon oikein. Ei mennyt kuin hiukan vajaa kolme viikkoa ja puolen tusinaa vikailmoitusta saada asia kuntoon , ainakin hetkeksi. Tiedä sitten kuinka pitkäksi.

 

En oikein tiedä mitä tällaisesta pitäisi ajatella , mutta taisi mennä rumasti riman alta , vai mitä tuumaatte??? Olisikohan aihetta vaihtaa operaattoria tai operaattorin niitä softankehittäjiä , jotka homman sotkivat.


No mutta hyvä kuulla, että tilanne on nyt normalisoitunut ja sitä myöden kunnossa. Toivotaan ja uskotaan, että tiedot nyt jatkossa pitävät ajantasaisesti paikkansa. Kyllähän tuossa selvityksessä ja kaikessa on kulunut kieltämättä pitkän aikaa, ja näin ei tosiaan kyllä saisi olla. Ymmärrän, ja pahoittelen, että tästä on aiheutunut sinulle vaivaa ja harmitusta. 

Telia Yhteisön moderaattori
kustaa1967
Konkari
  • 332 custom-general.kudos
  • 805 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Katjane  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:

No niin nyt sekä Minun Telia selaimella sekä appi näyttävät saldon oikein. Ei mennyt kuin hiukan vajaa kolme viikkoa ja puolen tusinaa vikailmoitusta saada asia kuntoon , ainakin hetkeksi. Tiedä sitten kuinka pitkäksi.

 

En oikein tiedä mitä tällaisesta pitäisi ajatella , mutta taisi mennä rumasti riman alta , vai mitä tuumaatte??? Olisikohan aihetta vaihtaa operaattoria tai operaattorin niitä softankehittäjiä , jotka homman sotkivat.


No mutta hyvä kuulla, että tilanne on nyt normalisoitunut ja sitä myöden kunnossa. Toivotaan ja uskotaan, että tiedot nyt jatkossa pitävät ajantasaisesti paikkansa. Kyllähän tuossa selvityksessä ja kaikessa on kulunut kieltämättä pitkän aikaa, ja näin ei tosiaan kyllä saisi olla. Ymmärrän, ja pahoittelen, että tästä on aiheutunut sinulle vaivaa ja harmitusta. 


Lyhytaikaiseksi se saldon toiminta jäi. Tänään on taas saldo väärin eli käyttö ei päivity saldotietoihin. Ihan sama vika päällä kuin aiemminkin. Päivitittekö eilen saldon vain käsin , että asiakas on tyytyväinen ja jätittekö itse vian korjaamatta???

 

Aiemmin saldon laskenta on toiminut vuosia , mutta viimeisimmän tekemänne päivityksen jälkeen lakkasi. Kyllä tämä on suoraan sanottuna ihan luokatonta toimintaa , kun ei edes laskutusta saada toimimaan oikein

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 406 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967  kirjoitti:


Lyhytaikaiseksi se saldon toiminta jäi. Tänään on taas saldo väärin eli käyttö ei päivity saldotietoihin. Ihan sama vika päällä kuin aiemminkin. Päivitittekö eilen saldon vain käsin , että asiakas on tyytyväinen ja jätittekö itse vian korjaamatta???

 

Aiemmin saldon laskenta on toiminut vuosia , mutta viimeisimmän tekemänne päivityksen jälkeen lakkasi. Kyllä tämä on suoraan sanottuna ihan luokatonta toimintaa , kun ei edes laskutusta saada toimimaan oikein


No onpas nyt kurja, että ongelma uusiutui ja saldo näkyy väärin. Tietenkin tuon pitäisi toimia normaalisti ja on ikävää, että häiriötä ilmenee. Tekisitkö meille tuosta uuden häiriöilmoituksen, jotta päästään sitä kautta tutkimaan mistä tuo johtuu, että ongelma palasi. Häiriöilmoituksen voit tehdä kirjautumalla Minun Teliaan ja avaamalla sen liittymän tiedot, jota tuo koskee. Sieltä sitten Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta löytyy kohta Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

kustaa1967
Konkari
  • 332 custom-general.kudos
  • 805 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:


Lyhytaikaiseksi se saldon toiminta jäi. Tänään on taas saldo väärin eli käyttö ei päivity saldotietoihin. Ihan sama vika päällä kuin aiemminkin. Päivitittekö eilen saldon vain käsin , että asiakas on tyytyväinen ja jätittekö itse vian korjaamatta???

 

Aiemmin saldon laskenta on toiminut vuosia , mutta viimeisimmän tekemänne päivityksen jälkeen lakkasi. Kyllä tämä on suoraan sanottuna ihan luokatonta toimintaa , kun ei edes laskutusta saada toimimaan oikein


No onpas nyt kurja, että ongelma uusiutui ja saldo näkyy väärin. Tietenkin tuon pitäisi toimia normaalisti ja on ikävää, että häiriötä ilmenee. Tekisitkö meille tuosta uuden häiriöilmoituksen, jotta päästään sitä kautta tutkimaan mistä tuo johtuu, että ongelma palasi. Häiriöilmoituksen voit tehdä kirjautumalla Minun Teliaan ja avaamalla sen liittymän tiedot, jota tuo koskee. Sieltä sitten Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta löytyy kohta Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö. 


En tehnyt uutta vikailmoitusta , vaan jatkoin tarinaa vanhan perään , kun vika jatkuu entisellään.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 406 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967  kirjoitti:


En tehnyt uutta vikailmoitusta , vaan jatkoin tarinaa vanhan perään , kun vika jatkuu entisellään.


Hyvä juttu, että kävit laittamassa viestiä tuon edellisen perään. Päästään sitä kautta myös kiinni asiaan ja päästään tutkimaan tuota.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

kustaa1967
Konkari
  • 332 custom-general.kudos
  • 805 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@kustaa1967  kirjoitti:


En tehnyt uutta vikailmoitusta , vaan jatkoin tarinaa vanhan perään , kun vika jatkuu entisellään.


Hyvä juttu, että kävit laittamassa viestiä tuon edellisen perään. Päästään sitä kautta myös kiinni asiaan ja päästään tutkimaan tuota.


Kyllä tämän vian korjaus alkaa mennä jo ihan naurettavaksi. Minun Teliaan tupsahti aspalta viesti , että tarvitsemme tarkat tiedot viasta ja aikamääristä. No outoa on , että olen ne tiedot jo ainakin puolen tusinaa kertaa aspalle kertonut. Siis selvästikään aspa ei edes lue ko. viestiketjua , missä ne tarvittavat tiedot ovat , vaan pyytävät niitä toistuvasti aina uudestaan.

 

No kerroin ne nyt kuitenkin vielä kerran , mutta se on taatusti viimeinen kerta. Nyt teidän on aika korjata soppanne , kun tätä on jatkunut jo kohta kuukauden. Muussa tapauksessa liittymä siirtyy toiselle operaattorille.