Vierailen ulkomailla asuvana silloin tällöin Suomessa. Kävin 29-11.11.2014 Helsingissä ja tilasin ja maksoin netissä viikkoa aiemmin kätevän Soneran EASY-liittymän ystäväni osoitteeseen voidakseni soitella Suomessa. Postittaja oli lähettänyt liittymäkirjeeni antamaani osoitteeseen ilman yhtäkään katu-porras-tai ovinumeroa! Vain ystäväväni sukunimi c/o merkinnöin oli oikein. Ilmeisesti netin kolmelle osoiteriville ei ollut mahtunut koko katuosoite.
ITELLAN kunniaksi tuli silti tuoda kirje perille ajoissa. Onneksi ystäväni nimi ei ollut "Virtanen tai Lahtinen", vaan harvinainen nimi tuhansien samalla kadulla tornitaloissa asuvien joukossa, joten posti osasi kysellä, kuuluiko tuo vajaalla osoitteella varustettu Soneran kuori hänelle. Jos ei olisi osannut, Soneran lähetys ei koskaan olisi tavoittanut minua.
Kun nyt kotiin Isoon Britanniaan palattuani olisin halunnut huomauttaa Soneralle tästä virheestä, en löytänyt netistä kohtaa lähettää sähköpostipalautetta suoraan Soneran asiakaspalveluun!!! Onko se edes mahdollista? Kuka tietää, kuinka saan viestin perille?
Risuja Soneran easy paid liittymän postittajlle
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.