Miksi ihmeessä menette poistamaan sähköpostilaskutuksen asiakkailtanne!? Onko se minun ongelma, jos joillain asiakkailla ei mene sähköpostit perille tai ne joutuvat roskapostikansioon.
Ainoat vaihtoehdot, mitkä annoitte, on että joko e-lasku (foorumia lukiessani huomannut, ettei toimi sekään) tai joku typerä ohjelma (kivra, mikälie edes on) tai sitten vain lähetätte mulle laskun PAPERISENA kotiin, joka maksaa.
Kuka teillä keksii nämä ideat? Ei ole mun ongelma, jos jollain ei toimi tämä homma. Enkä tosiaan ala maksamaan montaa euroa KAHDESTA eri LASKUSTA.
Ja yritäppä tämä sama tilanne selittää sitten muutamille sukulaisilleni, jotka ovat myös laskunsa saaneet sähköpostiin ja nyt pitäisi alkaa sitten säätämään e-laskuja.
Hävetkää.
Yli 15 vuotta asiakkaana ja nyt ihan tosissani harkitsen, että siirrän liittymäni muualle missä tämä palvelu EI LOPU.