Hmmm, mystistä! Onks sulla käytössä Facebookkia tai Twitteriä? Jos on, niin laitahan viestiä! Asiakaspalvelun tavoittaa toki myös soittamallakin, tai juuri tuolta Chatista, missä olitkin jo asioinut.
Laitoin asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön alkuyöstä asiaan liittyen ja kuvankaappauksen Spotify tilistä missä mainitaan tosiaan tuo, mitä mainitsin aikaisemmin eli tilausliittyy kumppaniimme Sonera jne
Tein kaiken ohjeiden mukaisesti, ja vaikka minulla on Spotify Free niin systeemi herjaa että pitää ensin lopettaa maksullinen juttu ennen kun voi ottaa Soneran Spotify-tarjouksen käyttöön. Miten voin nyt saada sen käyttöön?
Ei toimi vieläkään?! Nyt on kulunu jo viikko. Aina vaan herjaa et maksullinen tuote jo käytössä vaikka ei tasan oo. Voisko joku sieltä soneralta auttaa että saisin sen nyt toimimaan, oon jo viikkoja sit avannu liittymän!
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää?
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi
osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.