Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jessenic
Kunniajäsen
  • 203 custom-general.kudos
  • 353 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Telia tunnus ja liittymien yhdistäminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi!

 

Minulla on omia kuluttajaliittymiä Telialta sekä käyttöoikeus firman liittymään. Onko mitenkään mahdollista yhdistää firman puhelinliittymän tunnus (puhelinnumero) minun omaan Telia tunnukseeni? Näin näkyisivät kaikki liittymät Minun Teliassa ja Omilla Sivuilla ilman uloskirjautumisia.

 

Toinen kysymys on, että onko mahdollista yhdistää Telia Tunnusta ja tämän Yhteisön tunnusta yhdeksi? Olen joskus tehnyt ne erikseen ja haluaisin vain tämän Yhteisön tunnuksen käyttööni kaikkialla.

7 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2663 custom-general.kudos
  • 4200 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @jessenic!

 

Löytyisikö täältä vastaukset kysymyksiisi?

https://www.telia.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
jessenic
Kunniajäsen
  • 203 custom-general.kudos
  • 353 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @jessenic!

 

Löytyisikö täältä vastaukset kysymyksiisi?

https://www.telia.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register


Tuota olen kyllä useasti yrittänyt, mutta ei se tosiaan anna yhdistää firman liittymää Telia tunnukseen. Samoin myöskään Telia tunnuksen vaihto Yhteisön tunnukseen ei onnistu, koska "tunnus on jo olemassa". Siksi lähdin täältä kysymään.

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2663 custom-general.kudos
  • 4200 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siinä oli myös linkki : Telia-tunnuksen voi luoda ainoastaanliittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on.Jos sinulla on käytössäsi työsuhdeliittymälue ohjeet täältä. 

Jos ei onnistu tuota kautti tunnusten yhdistäminen niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
jessenic
Kunniajäsen
  • 203 custom-general.kudos
  • 353 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67@  kirjoitti:

Siinä oli myös linkki : Telia-tunnuksen voi luoda ainoastaanliittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on.Jos sinulla on käytössäsi työsuhdeliittymälue ohjeet täältä. 

Jos ei onnistu tuota kautti tunnusten yhdistäminen niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.


Tuollakin linkissä lukee vain: "HUOM! Yritysasiakkaana voit kirjautua vain puhelinnumerollasi."

 

Eli siitäkään ei ole apua, tässä olisi hyvä kehittämiskohta Telialle. Tuskin olen ainoa, jolla myös yrityspuolelta liittymä kuluttajaliittymien lisäksi.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 462 custom-general.kudos
  • 866 custom-general.replies
  • 88 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eli siitäkään ei ole apua, tässä olisi hyvä kehittämiskohta Telialle. Tuskin olen ainoa, jolla myös yrityspuolelta liittymä kuluttajaliittymien lisäksi.


Tässä haastetta tuo se, että yritysliittymä on nimenomaan toisen tahon omistuksessa. Tällöin siis muokkauksia tai täyttä hallinnointia, laskutietojen tarkempaa tsekkausta yms. ei voida suoda käyttäjälle itselleen tehtäväksi itsepalveluna, ja nämä asiakassivuilla on juuri mahdollisia. Valtuuttaminen on tietysti asia erikseen mutta tällöinkään ei valtuutetulle saada suoraan tunnuksia itsepalveluna muokkaamiseen.

 

Liittymän käyttäjä saattaa monesti olla myös merkittynä pelkällä nimitasolla, ja tämän pohjalta pelkkää yhdistämistä oikealle henkilölle ei voi tehdä. Se vaatisi myös muita tunnistetietoja lisättäväksi käyttäjästä, jotta yritysliittymän linkittäminen voisi edes olla mahdollista oman hetun alla oleviin liittymiin. Tietysti ei ikinä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja millaisia uusia mahdollisuuksia tällaisen toteuttamiseen vielä tulee Hymiö Onnellinen

Tuo olisi tietysti näppärää jos yritysliittymän tietoja pääsisi edes tarkastelemaan yksillä ja samoilla tunnuksilla! 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 462 custom-general.kudos
  • 866 custom-general.replies
  • 88 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toinen kysymys on, että onko mahdollista yhdistää Telia Tunnusta ja tämän Yhteisön tunnusta yhdeksi? Olen joskus tehnyt ne erikseen ja haluaisin vain tämän Yhteisön tunnuksen käyttööni kaikkialla.


Tähän jäikin vielä vastaamatta!
Yhteisöön voi kirjautua myös Telia Tunnuksella, jos klikkaa Yhteisössä Kirjaudu -> Luo tunnus -> Minulla on Telia Tunnus: Valitse käyttäjänimi Yhteisöön

 

Nyt kun nämä on kuitenkin alunperin luotu sinulle erikseen, niin uskoisin että jälleen jos etenet tuolla, ja koitat valita käyttäjänimen Yhteisöön, tulee tuo jo aiemmin saamasi herja että käyttäjänimi on jo valittu, valitse toinen. Eli tällöin onnistuu vain uuden käyttäjänimen luominen.

 

Mutta voin tätä vielä tiedustella ja palata asiaan myöhemmin Hymiö Onnellinen

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6086 custom-general.kudos
  • 5777 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voimme kokeilla yhdistää tunnukset, laita minulle privaan sinun Telia-tunnus sekä siihen liitetty mailiosoite 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

Tämän osion uusimmat keskustelut