Telian asiakasideoiden kerääminen

  • 28 April 2018
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Telian sivuilta ei oikein löydy, mihin voisi laittaa kehityspalautetta. Chatti kertyoi, että laita yhteisöön. Tuntuu oudolta paikalta siihen ja on vaikea tajuta ilman esim. chattia, että Telia haluaa ideat sinne. Olisi varmaan hyvä kertoa muualla nettisivuilla, että kehitysideat halutaan tänne ja kehitysidean antaminen vaatii kirjautumisen.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@MarianneHy@  kirjoitti:

Telian sivuilta ei oikein löydy, mihin voisi laittaa kehityspalautetta. Chatti kertyoi, että laita yhteisöön. Tuntuu oudolta paikalta siihen ja on vaikea tajuta ilman esim. chattia, että Telia haluaa ideat sinne. Olisi varmaan hyvä kertoa muualla nettisivuilla, että kehitysideat halutaan tänne ja kehitysidean antaminen vaatii kirjautumisen.




Hei MarianneHy!


Täältä löytyy kehitysideat ja toiveet osio : https://yhteiso.telia.fi/t5/Yllapito-osio/Kehitysideat-ja-toiveet/td-p/96625


@kiisseli67@  kirjoitti:


@MarianneHy@  kirjoitti:

Telian sivuilta ei oikein löydy, mihin voisi laittaa kehityspalautetta. Chatti kertyoi, että laita yhteisöön. Tuntuu oudolta paikalta siihen ja on vaikea tajuta ilman esim. chattia, että Telia haluaa ideat sinne. Olisi varmaan hyvä kertoa muualla nettisivuilla, että kehitysideat halutaan tänne ja kehitysidean antaminen vaatii kirjautumisen.




Hei MarianneHy!


Täältä löytyy kehitysideat ja toiveet osio : https://yhteiso.telia.fi/t5/Yllapito-osio/Kehitysideat-ja-toiveet/td-p/96625




Tuo on tarkoitettu yhteisöä koskeviin kehitysideoihin. Ainakin aloitusviestin mukaan. Sitä ei nyt kai haettu.

Joo, sitä ei nyt haettu 🙂, vaan yleisesti Telian toiminnan kehittämistä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Siis palautetta voi tietenkin laittaa Telialle vaikkapa yhteydenottopyynnöllä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=


Myös Telian toiminnan kehittämisestä ;)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67@  kirjoitti:

Siis palautetta voi tietenkin laittaa Telialle vaikkapa yhteydenottopyynnöllä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=


Myös Telian toiminnan kehittämisestä ;)




Tottakai Yhteisön moderaattorit vievät tarvittaessa eteenpäin, jos on tarve. Lähtökohtaisesti suosittelen käyttämään näitä palvelu- ja yhteydenottopyyntölomakkeita. Halutessaan voi raapustaa perinteisen kirjeen osoitteeseen:


 


Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA


 


Tosin tätä käytetään lähinnä reklamaatioon :smileyvery-happy:

Vastaa