Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nojoo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tunnuksen luonti Omille sivuille ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Yritin luoda tunnukset Omille sivuille, kaksi viikkoa sitten ehkä, ei onnisunut pyysi yrittämään myöhemmin. Juuri äsken yritin luoda tunnukset uudelleen, ei onnistunut pyysi yrittämään myöhemmin...

Miten tässä nyt on niin vaikeeta? Kauan pitäisi odottaa että voi yrittää myöhemmin?
27 vastausta
rajanne_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kokeiltu (toisen kerran tänään) ja sama ongelma: vaihdettu salasana toimii omilla sivuilla ja vanha, kolmen vaihdon takainen salasana sähköpostissa.
Eli bugi lienee aika pysyvä tällä hetkellä...

edit. lisätty sana
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi rajanne,

Kyllä, olet oikeassa eli bugi siellä omilla sivuilla on. Soneran omien sivujen kautta tehtävät salasanavaihdot eivät onnistu. Edellinen voimassaollut salasana jää yhä voimaan sähköpostiin mutta toimii kuitenkin omille sivuille kirjautuessa. Tästä laitettu viestiä eteenpäin ja asia on korjauksessa. Voin tehdä tästä samalla myös sinulle oman vikailmoituksen, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin, niin saat kuittauksen txt-viestillä kun asia on korjattu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En saa minäkään luotua tunnuksia kun olen pelkkä kaapeli-tv asiakas. Tunnusten luonti edellyttää että omistaa soneran matkapuhelinliittmän. Näinpä minua vedätettiin kun tilasin Mix M -kanavapaketin. En pääse valitsemaan kanavia kun en omista liittymää. Että ottaa päähän 😡
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5510 custom-general.kudos
  • 5120 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mitään olla vedätetty, vastasin sinulle tuolla toisaalla 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eiköhän teidän kuuluisi informoida asiakasta, että nämä Mix-paketit edellyttävät matkapuhelin asiakkuutta.
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5510 custom-general.kudos
  • 5120 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos näin on niin siinä tilanteessa kyllä mutta kun asia ei ole näin, tuollaista edellytystä ei ole (ja voin asian vielä varmistaa, menee huomiselle).

Nyt näyttää siltä että Omilla Sivuilla on vikaa joko yleisesti tai sitten vain sinun kohdallasi että tunnusten luomisen yhteydessä palvelu ei tunnista kaapelikorttiasi. Tuo pitää meillä fiksata kuntoon.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5510 custom-general.kudos
  • 5120 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Palaan tosiaan huomenna vielä asiaan, mutta mielestäni tuollaista rajoitusta ei ole. Pahoittelut ongelmista joka tapauksessa.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5510 custom-general.kudos
  • 5120 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jep, selvisi että tuollaista rajoitusta ei ole. Postasin saman infon tänne alkuperäiseen ketjuun.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää