"Kaikki pe 20.12. klo18 mennessä tilatut ehtivät kyllä jouluksi"

  • 27 December 2019
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vierailin Telian Raision myymälässä perjantaina 20.12.19. Olin ostamassa NHL20 -playstation -peliä joululahjaksi.Luulin, että niitä myydään Telian myyntipisteessä. Myyjä (nuori mies) sanoi, että ei toki niitä täällä myymälässä ole, vaan ne tilataan tässä ja saapuu sitten jouluaatoksi kyllä valitsemaani Postin pisteeseen. Päivittelin, että eihän se millään voi enää ehtiä, jolloin nuori miesmyyjä ylimieleiseen sävyyn tokaisi, että "kaikki ennen kello 18 tilatut ehtivät aivan varmasti". Kello oli tuolloin noin 14. No, tuliko peli ajoissa? Tänään, 27.12. sain s-postiviestin Telialta "Tilauksesi on nyt pakattu"!Voitte kuvitella, mikä pettymys oli pojalla aattona, kun päälahjaa ei sitten ollutkaan. Vaadin korvausta katteettomasta lupauksesta. Meillä on neljä puhelinliittymää Telialta, ja käyn ne irtisanomassa tämän tapauksen vuoksi. Minulla olisi todellakin ollut aikaa hankkia peli muualta, mutta miesmyyjän oltua suorastaan kyllästyneen varma pelin ehtimisestä, tein virheen ja uskoin häneen.


 


Edit SannaMKoo: Siirretty toiseen aihealueeseen


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14



Hei @Kerttu222 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! 


 


Ensialkuun suuret pahoittelut saamastasi tiedosta myymälässämme! Mitä todennäköisimmin tässä on sattunut henkilökunnalla inhimillinen erehdys, sillä verkkokauppatilauksissa lupasimme, että 19.12. mennessä tehdyt tilaukset ehtivät jouluksi. Pahoittelu ei tietenkään tilannetta enää tässä kohtaa korjaa, ja erittäin harmillista ettei pojan toivotuin peli ehtinyt pukinkonttiin saakka! 


 


Välitän tämän palautteesi tietenkin myymälään, iso kiitos siis tästä. 


Täällä Yhteisössä meillä ei ole pääsyä asiakastietoihin, joten emme pysty myöskään mahdollisiin korvauksiin ottamaan kantaa. Kaikki käymämme keskustelu pystytään pitämään täällä siis vain näin julkisella tasolla. 


Voit toki olla yhteydessä asiasta vielä asiakaspalveluumme esimerkiksi asiakassivuilta löytyvässä chatissa, tai yhteydenottolomakkeella. Näiden reittien kautta pystymme tilanteeseen pureutumaan vielä lisää. 

Kannattaa antaa itse suoraan  liikkeeseen myös  myymäläpäälikölle  palaute 

 monesti  myymäläpääliköt  on käytökseltään parempia kuin myyjät

 kyllä myymäläpäälikön juttusille pääsee  jos pyytää .

Vastaa