Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6089 custom-general.kudos
  • 5781 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Mitä sähköpostipalvelua käytät ja miksi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Maailmassa on useita maksuttomia ja maksullisia sähköpostipalveluita, mitä sinä käytät ja miksi?

Minulla on kaksi Gmail-tiliä, toista käytän "henkilökohtaiseen käyttöön" ja olen ilmoittanut sen yrityksille kenen kanssa asioin ja haluan asioida. Toinen Gmail minulla on lähinnä eri palveluihin rekisteröitymistä varten ja sinne tuleekin aika paljon erilaista tauhkaa. Taitaa minulta löytyä Outlookistakin tili, sitä ei tosin tule kyllä käytettyä, taisi tulla Lumiaa varten rekisteröityä aikoinaan.

Gmail on suht simppeli ja tilaa siellä on reilusti, joten olen päätynyt sitä käyttämään. Toimii ihan hyvin iOS:n omalla email-clientilla.

Onko olemassa muita varteen otettavia sähköposteja Gmailin ja Outlookin lisäksi?

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

20 vastausta
pejalonen
Uusi keskustelija
  • 10 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Varmaan vielä ajankohtainen kuitenkin.

Olen ollut Internet-käyttäjät ikuisesti-IKI ry jäsen jo vuodesta 2000 alkaen. Voin suositella sitä. Ei ole operaattori sidonnainen.

Esimerkkinä IKI ry yhdistyksen jäsenen iki.fi osoite on ohjattuna Telian pp.inet.fi sähköpostiin. Nyt, kun Telia lopettaa pp.inet.fi sähköpostin muutetaan sähköpostit vaikka ohjautumaan vaikka Gmail / Hotmail / tjsp osoitteeseen. Ei katkosta juurikaan ja eikä huolta, että operaattori lopettaa.

(Yhdistys ei tarjoa sähköpostipalvelua tai kotisivutilaa itse. Se ei myöskään operoi palveluidensa tarvitsemia tietoliikenneyhteyksiä. IKI tarjoaa omilla palvelimillaan vain sähköpostin ja kotisivujen uudelleenohjausta.)

Käykää tutustumassa täällä IKI ryn palveluihin... 40€ taitaa olla nykyinen hinta iki.fi osoitteelle joka voimassa "ikuisesti".

Tämän IKI.fi -osoitteen voi ohjata sitten Gmail tai Microsoftin tai muihin palveluihin

/P
Tämän osion uusimmat keskustelut