Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 61299
Kirjoituksia 167804

Käyttökokemuksia Sony Xperia M5

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎29-02-2016
Kirjoituksia: 10
281/300

Vs: Käyttökokemuksia Sony Xperia M5

Viimeinen päivitys tämän Sony M5 puhelimen osaltani.Eli SER jätteeksi meni,en sen tarkemmin kysellyt mitä oli tapahtunut koska sain vastaavanlaisen tilalle.Harmi homma sinänsä toimiessaan tuo M5 oli hieno peli mutta jos muutaman kuukauden kestää ..,..Soneran verkkokaupalle täydet pisteet asian ripeästä hoidosta.
0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-01-2016
Kirjoituksia: 16
282/300

Olen varmaan huono ihminen mutta itsellä ei vieläkään ole ollut mitään ongelmia puhelimen kanssa, nyt jo noi puolen vuoden aikana. Kaikessa on toiminut mitä olen tehnyt, myönnetään etten ole puhelimen suurkuluttuja ja en varmaan aja laitetta mitenkään äärirajoille.

Muuten olisin kysellyt onko operaattoreilla mitään "sisäpiiritietoa" milloin Sony näihin alkaa 6.0:aa jakamaan?

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 284
Kirjautuneena
283/300

Hei Raiggu!

Tuolta Sonyn tukisivustolta voi tarkistaa päivitykset : http://support.sonymobile.com/fi/xperiam5/software/

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-01-2016
Kirjoituksia: 16
284/300

Marshmallow on saatavana nyt M5:een. Ainakin companionin kautta päivitti, en tiedä tuleeko OTA:na vielä.

Eilen oman kännyn päivittelin.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2015
Kirjoituksia: 29
285/300

Onpa nyt taas merkillistä menoa puhelimen kanssa. Toiminuthan tuo on siitä asti kun sain sen uuden tammikuulla mutta nyt ihan yhtäkkiä pari viikkoa sitten kadotti soittoääniä. Eli niitä jotka olin ladannut ja yksilöinyt eri henkilöille.

Kahdeksalle eri ihmiselle on oma äänensä ja kolme (!!!) niistä toimii ihan kuten pitääkin, viisi kadottaakin sitten sen soittoääniasetuksensa ihan omia aikojaan eikä tilalle putkahda käyttöön edes oletusääni vaan suoraan pelkkä värinä jolloin aika monta puhelua on jäänyt vastaamatta.

Päivitys puhelimeen tuli muutama päivä sitten ja ongelma ilmaantui jo ennen sitä, päivityksen asentaminenkaan ei tilannetta korjannut vaan äänet katoaa ihan omia aikojaan liki samantien kun olen ne uudelleen asettanut soittoääniksi. Soivat kyllä siellä musiikkitiedostossa ääntä vaihtaessa ihan kuten pitääkin mutta sen jälkeen enää ei.

Osaako kukaan sanoa mitä, miksi, koska tai häh? Itse en enää keksi mitään millä ne saa pysymään kuten pitäisi.

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 284
Kirjautuneena
286/300

En osaa sanoa johtuuko tuosta päivityksestä, mutta itsellä on ollut joskus tuota samaa ilmiötä eli soittoäänen kadotuksia johtuen musiikkisovelluksen päivittymisestä. Toisinaan on riittänyt puhelimen käynnistäminen uudelleen ja toisinaan on pitänyt hakea ja asettaa soittoäänet uusiksi (minulla tosin Sony Xperia Z1 Compact).

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
287/300

Jotenkin epäilen ettei liity päivitykseen koska aloitti temppuilun jo ennen sen tuloa. Käynnistelykään ei tunnu auttavan ja tuntuu jotenkin omituiselta että soittoäänet toimii kyllä siinä kohtaa kun ne asettaa soittoääniksi, sen jälkeen ne sitten vaan katoavat niin että kun olen asettanut soittoäänen, kurkannut jonkun toisen soittoäänen olemassaolon / tai -olemattomuuden niin kas, juuri äsken asettamani soittoääni siltä toiselta tyypiltä on taas kadonnut ja tilalle ei ole valikoitunut edes oletusääntä... perin juurin omituinen juttu.
Täytynee kokeilla niin että poistaa nuo joiden kohdalla ääni katoaa jatkuvasti aloitusnäytöltä ja laittaa ne sitten uudemman kerran sille, josko se sitten auttaisi.. Huoks.
0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
288/300

Käynti telefinlandin pisteellä tuotti sikäli tulosta, että nyt soittoäänet toimii uudelleen. Se tosin edellytti sitä, että poistin jokaisen yhteystiedon joka ei pelittänyt ja laittelin ne alusta asti uudelleen. Ei telenkään poika oikein tajunnut miten puhelin oli innostunut ne kadottamaan, hämärä homma kaikkineen.

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎10-01-2016
Kirjoituksia: 15
289/300

Päivityksen jälkeen tuli semmonen ongelma että herjaa muistikorttia. Siirsin kuvat koneelle ja alustin uusiks,toimi hetken ja kappas taas sannnoo ettei voi tallentaa SD-kortille. Mitvit..?! Miks ei vois *******e kerrasta toimia?? 😤
0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-08-2016
Kirjoituksia: 1
290/300

Minulle tuli sama ongelma, mutta puhelin meni jumiin ja  tuli ilmoitus ettei tunnista android.com ohjelmaa. Herjaa ei saatu pois ja lähti huoltoon. Ollut siellä nyt kaksi viikkoa ja sain kuulla, ettei Sonylta tule tarvittavia varaosia. Tulee joko uusi puhelin tai kauppa puretaan. Soneralta ei ole tullut vielä tietoa asiasta. Kuulemma en ole ainoa... Olen kyllä ollut tyytyväinen puhelimeen,  tosin se joutui heti alkuun softapäivitykseen huoltoon, kun sammui ja ei lähtenyt käyntiin ilman, että oli latauksessa. Harmi.

@Tirppaliisa1 kirjoitti:
Päivityksen jälkeen tuli semmonen ongelma että herjaa muistikorttia. Siirsin kuvat koneelle ja alustin uusiks,toimi hetken ja kappas taas sannnoo ettei voi tallentaa SD-kortille. Mitvit..?! Miks ei vois *******e kerrasta toimia?? 😤

0 tykkäystä