Laitteen takuutodistus soneran sivuilta

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 61 katselukertaa

Moi!

 

Olen nyt myymässä mun puhelinta jonka olen ostanut elokuussa sonerakaupasta rahoituksella. Ja vanha takuutodistus/ostotodistus on mystisesti kadonnut.

Elikkäs mistä löydän sen omiltasivulta/löydänkö.?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@TOIVONEN92 kirjoitti:

Moi!


 


Olen nyt myymässä mun puhelinta jonka olen ostanut elokuussa sonerakaupasta rahoituksella. Ja vanha takuutodistus/ostotodistus on mystisesti kadonnut.


Elikkäs mistä löydän sen omiltasivulta/löydänkö.?




Hei TOIVONEN92 ja tervetuloa Klaaniin! Ota yhteyttä omien sivujen Chatin kautta asiakaspalveluun ja kysy sieltä takuukuittia. https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

Olen yrittänyt tänään useaan otteeseen päästä chattiin käsiksi, mutta näyttää olevan kokoajan varattuna. Ja tarvitsisim kuitin mahdollisimmna pian.. tai osto todistuksen tai jotain..

 

Onhan sinne asiakaspalveluun muitakin tapoja ottaa yhteyttä: 


- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Oletkos  ostanut tuon puhelimen kertamaksulla Soneran kaupasta vai oliko se kuukausittaisella maksusopparilla? Mikäli olet sen ostanut kertamaksulla, niin takuutodistuksen saat ainoastaan Soneran liikkeestä. Mikäli se on kuukausittaisella maksusopparilla, niin silloin nähdään tiedot asiakaspalvelussa ja voidaan kuitti lähettää myös asiakaspalvelun toimesta.

Vastaa