Matkan mittaus


Apua, mitähän teen väärin tai mikä menee pieleen, kun en saa kuljettua matkaa/kilometrejä näkyviin? Sain lahjaksi samsung watchin ja kun lähden pyöräilemään tai kävelemään, laitan sijainnin päälle, mutta näyttää vain 0 km. Missähän voisi olla vika?  Kiitollinen avusta.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Mamu59 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Oletko ladannut puhelimeesi Samsung Health sovelluksen?


Samsung Health seuraa aktiviteettiasi, ravintoasi, stressitietojasi, sykettäsi ja untasi ja antaa sinulle tietoja edistymisestäsi.


https://www.samsung.com/fi/apps/samsung-health/

Hei, kyllä minulla on puhelimessa samsung healt. Käytin sitä aikaisemmin, kun lenkkeilin. Silloin sain matkat ym. tiedot. Mitä hyötyä siis kellosta on tai lisäarvoa tähän asiaan? No syke tietysti. Mutta ihmettelen, että minulla pitää olla molemmat mukana. Puhelimessa siis sijainti päällä sekä kellossako? Eikö riitä, että pelkkä kellon sijainti on päällä ja siitä siirtyisi reitti samsung healtiin?  Ostiko puoliso vähän turhaan tuon kellon, kun puhelimessa samat toiminnot ilman sykettä toimivat ennenkin?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hmmm minulla on Samsung Gear Sport ja puhelimessa Samsung Health sovellus.


Kello mittaa askeleet ym. ilman puhelintakin, mutta tiedot päivittyy puhelimen sovellukseen kun kello on taas lähettyvillä.


Kokeile nollata kellon asetukset, jos se sitten alkaisi mitata matkaakin. Pitäisi kyllä ?

Vastaa