Toimitusaika Helsinkiin 3+ päivää.

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

 

haluaisin kysyä, onko mahdollista tutkia teidän puolesta missä lähetys on. Oli lähetetty 7.3, eli maanantaina, netissä postin kotisivulla lukee, että arvioitu toimitusaika on 8.3 klo 18 jälk.

olen edelleen odottamassa. Soitin postin asiakaspalveluun ja ne eivät voi auttaa. Lähettäjälle pitäisi tutkia.

 

Apua?

kiitos.


4 kommenttia

Itsellä oli vastaava tapaus taannoin ja viivästys johtui virheellisestä viivakoodista, eikä pakettia saatu toimitettua pakettiautomaattiin.


 


Ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, koska täällä ei käsitellä tunnistautumista vaativia ongelmia.

No just nyt lopetin keskustelun Soneran asiakaspalvelun kanssa. Se ei voinut auttaa. Sanoi että mun pitäisi kysyä postista. Posti kertoi, että pitäisi kysyä Soneralta.

onko muuta ideoita?


@Alviic kirjoitti:

No just nyt lopetin keskustelun Soneran asiakaspalvelun kanssa. Se ei voinut auttaa. Sanoi että mun pitäisi kysyä postista. Posti kertoi, että pitäisi kysyä Soneralta.


onko muuta ideoita?




No jos harrastaa postimyyntiä, kuten Sonera, pitäisi asiakaspalvelunkin toimia. Soittaisin uudestaan Soneran asikaspalveluun ja vaatisin palvelua. Posti ei lähde vastaanottajan pyynnöstä selvittämään asiaa vaan lähettäjän.


@Alviic kirjoitti:

Hei,


 


haluaisin kysyä, onko mahdollista tutkia teidän puolesta missä lähetys on. Oli lähetetty 7.3, eli maanantaina, netissä postin kotisivulla lukee, että arvioitu toimitusaika on 8.3 klo 18 jälk.


olen edelleen odottamassa. Soitin postin asiakaspalveluun ja ne eivät voi auttaa. Lähettäjälle pitäisi tutkia.


 


Apua?


kiitos.





@Alviic kirjoitti:

Hei,


 


haluaisin kysyä, onko mahdollista tutkia teidän puolesta missä lähetys on. Oli lähetetty 7.3, eli maanantaina, netissä postin kotisivulla lukee, että arvioitu toimitusaika on 8.3 klo 18 jälk.


olen edelleen odottamassa. Soitin postin asiakaspalveluun ja ne eivät voi auttaa. Lähettäjälle pitäisi tutkia.


 


Apua?


kiitos.




Terve Alviic!


Laittamasi lähetystunnuksen perusteella sait ilmeisesti paketin jo noudettua. En tosiaan tiedä mikä lähetystä viivästytti, paketti oli kuitenkin jo 7.3. kulkeutunut tukustamme Postin logistiikkakeskukseen.


 


Pääasia, että tuli kuitenkin perille. :)

Vastaa