@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Edit HannaMarikaL: Siirretty keskustelu omaan aloitukseen ja muokattu otsikkoa.