Xperia Z3+ päivitys?

  • 15 October 2016
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ihmetelen mihin '28.0.A.8.266'  (OTA) päivitys on jäänyt, se on kuulema julkaistu 01.12.2015 -_-

 

minulla on vielä vanha 28.0.A.251, kuulema on tulossa vielä yksi pieni päivitys ennen 6.x päivitystä.

 

 

tiedän että voi päivittää koneen kautta mutta se toimii vain MAC tai WINDOWSIN kanssa ja minulla on linux käytössä


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@ahjolinna kirjoitti:

Ihmetelen mihin '28.0.A.8.266'  (OTA) päivitys on jäänyt, se on kuulema julkaistu 01.12.2015 -_-


 


minulla on vielä vanha 28.0.A.251, kuulema on tulossa vielä yksi pieni päivitys ennen 6.x päivitystä.


 


 


tiedän että voi päivittää koneen kautta mutta se toimii vain MAC tai WINDOWSIN kanssa ja minulla on linux käytössä




Hei ahjolinna! Sonyn tukisivustolla sanotaan näin : 


 


Puhelimessa saattaa ostopäivästä riippuen olla jo uusin ohjelmisto. Ohjelmistopäivitykset julkaistaan eri aikoina riippuen operaattorista ja/tai maasta. Siksi emme voi antaa tarkkaa päivämäärää, jolloin tietty päivitys on ladattavissa laitteeseesi.


Julkaisu aloitettu 01.12.2015 eli saattaa tulla vähän myöhemmin. Aina voit asetuksista ja tietoa puhelimesta kohdasta tarkistaa, joko päivitys olisi ajankohtainen. Suomeen nuo päivitykset tuntuvat tulevan vähän myöhässä.

oikeestaan tähän asti kaikki (xperia) päivitykset ovat tulee noin viikon sisällä julkaisusta, ainakin xperia Z tabletti ja Xperia Z5(-premium/-compact) ja ensimäiset Z3+ päivtykset tulivat siinä ajassa...en tiedä mitä tälle päivitykselle on tapahtunut sen pitäisi olla jo kauan sitten suomessa...okei mä en tajua miks suomessa nämä päivitykset ovat edes operaattori riippuvaisia, minun mielestä se on aivan typerää ja vanha idea.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@ahjolinna kirjoitti:

oikeestaan tähän asti kaikki (xperia) päivitykset ovat tulee noin viikon sisällä julkaisusta, ainakin xperia Z tabletti ja Xperia Z5(-premium/-compact) ja ensimäiset Z3+ päivtykset tulivat siinä ajassa...en tiedä mitä tälle päivitykselle on tapahtunut sen pitäisi olla jo kauan sitten suomessa...okei mä en tajua miks suomessa nämä päivitykset ovat edes operaattori riippuvaisia, minun mielestä se on aivan typerää ja vanha idea.




Luulen että ennemminkin nämä päivitykset ovat riippuvaisia maasta/maanosasta kuin operaattorista. Sonylle on kumminkin tullut noita päivityksiä ehkä nopeammin kuin Samsungille. Itsellä vanhempi Xperia puhelin ja siihenkin tuli huomattavalla viiveellä viimeinen päivitys, vaikka tarkistin tietokoneella päivitysmahdollisuuksia vähän väliä. Taisi mennä reilu kuukausi ennenkuin päivitys oli saatavilla suomessa.

talk.sonymobile.com mukaan sony oli vetänyt .266 päivtyksen pois, seuraava päivitys pitäs olla 6.x...mut jos muistan oikein pitäisi tulla joku pieni päivitys ennen sitä joka "valmistele" puhelimen 6.x päivitykseen.

 

 

@

 

28.0.A.8.266 päivitys oli tullut minulle noin 1kk sitten...nyt ihmettelen mihin 6.x päivitys on jäännyt, se on julkaistu samaanaikaan Z5-sarjan kanssa ja se on tullut jo heille mut ei viel Z3+lle (ei ainakaan minulle)

 

ainakin kaikki mun tuttavat jolla on Z5-sarjan puhelin saivat päivtyksen eilen

Vastaa