iphone6 64Gb

  • 15 October 2016
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10307 kommenttia
Moi,

Olen odotellut iphone6:sta 64Gb:n muistilla ja harmaana jo 52 päivää, siis 7 ja puoli viikkoa.
Tein tilaukseni Sonera-kauppojen keskuksesta perjantaina 17. lokakuuta ja nyt on kuitenkin jo joulukuun 8.päivä.
Ovatko muutkin joutuneet odottelemaan tuotteitaan näin pitkään, vai mistä mahtaa olla kyse?
Olen soitellut ja kysellyt tuotetta, mutten ole saanut tietoa toimituspäivästä.
Tilasin puhelimeni Soneran Tikkurilan liikkeeseen, josta pitäisi yhteydenoton tulla, mutta mutta.. HILJAISTA on..
Tilatessani laitteeni, oli sitä jo myynnissä mm. Elisalla ja DNA:lla verkkokaupassaan.
Olen keskittänyt kaikki laitekauppani ja liittymäni Soneralle, jonka vuoksi en ostanut sitä Elisalta.
Harmittaa kovasti, kun joutuu odottelemaan näin kauan.
Olisikohan jo hyvitys laitteen hinnasta paikallaan, kun uusille asiakkaille annetaan kylkiäisinä kaikenlaisia lahjoja?

3 kommenttia

Moikka make1200,

Noilla 64Gb laitteilla on sen verran kova kysyntä, että jonoja puretaan edelleen.
Kaupoilla on tosiaan noi omat jonolistansa, ja nämä toimitetaan järjestyksessä.

Valmistajalta olemme saaneet pieniä määriä kerrallaan, joten tosiaan kaikkia emme vielä ole saaneet toimitettua. Tämän vuoksi ei oikein voi antaa tarkkaa aikaakaan jolloin saat laitteen. Jonot on pitkiä, pidän peukkuja pystyssä että saat laitteen pian!

Verkkokaupastamme löytyy 16Gb mallia hopeisena, jos pienempimuistinen laite olisi vaihtoehtona. 🙂

Noita kylkiäisiä tosiaan löytyy tietyistä tarjouspaketeista.
Kiitos Mariela vastauksestasi!

Noilla 16Gb:n puhelimilla ei yksityishenkilö tee yhtään mitään, mikäli haluaa tallentaa puhelimeensa kuvia, musiikkia ja videoita. Pelkästään käyttöjärjestelmä vie jo noin puolet muistin kapasiteetista.
Kun varasin puhelinta perjantaina 17. lokakuuta, niin minulle sanotiin puhelimessa, että saan laitteeni todennäköisesti seuraavalla viikolla, mutta viimeistään kahden viikon sisällä.
Puhelin on siis jo noin 5 ja puoli viikkoa myöhässä luvatusta!!!
Mistä johtuu, että muilla on kyseisiä puhelimia myytävänä, mutta teillä ei?
Olen niin turhautunut ja pettynyt toimintaanne, etten halua kuulla enää pahoitteluja tai tarinoita toimitusongelmistanne.
Kohtelette mielestäni meitä nykyisiä asiakkaita huonosti, ja haalitte meidän kustannuksellamme uusia asiakkaita lahjoin ja kylkiäisin, unohtaen täysin nykyiset asiakkaanne.
Odotan vain hyvää ja asiallista palvelua, ja vastinetta rahoilleni.
Jättäkää hyvitykset tekemättä, jos ne eivät ole mielestänne aiheellisia.

Erittäin pettynyt Asiakas
Mikset Make1200 laita siihen muistikorttia? 😉 (tiedän applen tuotteisiin ei saa muistikorttia) Uskollinen apple-fanaatikko jaksaa odottaa kyllä jumalten-puhelinta on se sen arvoista 🙂

Vastaa