Arlo pro järjestelmä

  • 17 September 2018
  • 5 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Minulla on älypuhelin jossa rajaton netti voiko sillä käyttää tätä järjestelmää. En omista tietokonetta..pitääkö ostaa reititin? En omista sitäkään. 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Hei @Missu ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Tietokonetta et tarvitse käyttääksesi uutta järjestelmääsi, mutta se kotiasema vaatii reitittimen. Nämä kaksi yhdistetään toisiinsa verkkokaapelilla, joka jakaa netin kotiasemalle. Eli tuolla puhelimen netillä, joka ei jakaudu muille laitteille, ei pelkästään riitä. 


 


Täällä voit tutustua nettitarjontaamme, josko sieltä löytyisi ratkaisu tilanteeseen:smileyhappy:

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Reitittimen lisäksikö laajakaista? Netistä katsoin että kaiken laiset reitittimet käy

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Tarvitset tosiaan nettiyhteyden sille reitittimelle, jotta tuo valvontajärjestelmä toimii. Sen ei ole väliä onko 4G-netti vai kiinteä laajakaista :smileyhappy:

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Nyt muistin että minulla on myös tabletti(en ole käyttänyt) siinä on mobiili laajakaista. Järjestelmä tulee toiseen asuntoon jonne matkaa n.15km.sielä toimii netti 100% paremmin kuin täällä.siellä aina 4g ssä puhelin

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Missu@  kirjoitti:

Nyt muistin että minulla on myös tabletti(en ole käyttänyt) siinä on mobiili laajakaista. Järjestelmä tulee toiseen asuntoon jonne matkaa n.15km.sielä toimii netti 100% paremmin kuin täällä.siellä aina 4g ssä puhelin




Sitten voit oikein hyvin käyttää 4G-nettiyhteyttä tuon Arlo Pron kanssa :smileyhappy:


Esimerkiksi tällaiseen reitittimeen onnistuu kotiaseman kiinnittäminen verkkokaapelilla.  Mikäli tuo tabletti ei ole enää käytössä, ja siinä on nettiyhteys olemassa, voit sen sim-kortin siirtää tuollaiseen reitittimeen jolloin sinulla on tarvittava nettiyhteys Arlo Prolle.

Vastaa