Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mortskrib
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3928AD modeemin firmware

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heips! Olen tiuhaan tahtiin ollut yhteydessä tekniseen tukeen kaapelinetin toimimattomuudesta. Puhetta oli, että uusi softapäivitys purkkiin voisi helpottaa/ratkaista ongelmaa.

 

Mikä on Cisco EPC3928AD modeemin uusin firmware tällä hetkellä? Tuntuu siltä, etten millään saa päivitystä menemään purkkiin resetoinneista huolimatta.

 

Nykyiset infot:


Model: Cisco EPC3928AD
Vendor: Cisco
Hardware Revision: 2.0
Serial Number: 276260443
MAC Address: 2c:ab:a4:10:9d:16
Bootloader Revision: 2.4.0beta3_R8
Current Software Revision: e3928A-E15-5-E122-c5110r55112-150408c
Firmware Name: e3928A-E15-5-E122-c5110r55112-150408c.bin
Firmware Build Time: Apr 8 15:14:17 2015
Cable Modem Status: Operational
Wireless Network 1: Enable
Wireless Network 2: Enable

 

Olen ronklannut virrat päälle ja pois usean kerran, pitänyt resettiä pohjassa yli 30sec useamman kerran ja yhdistellyt näitä. Päivitysten kaapelimodeemeihin pitäisi kaiketi olla automaagisia, joten en ymärrä, miksei purkkini ota sitä vastaan 😞

4 vastausta
arapahoe
Vakiokalustoa ☆☆
  • 56 custom-general.kudos
  • 508 custom-general.replies
  • 6 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pyydä omilta sivuilta sieltä vika kohdasta että laittavat sulle uusimman firmwaren(jollei sulla ole jo)?.Käytännössä pidä se purkki päällä ja älä sammuttele/resetoi sitä.

KalleHa
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 148 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos viimeisimmästä yhteydenotostasi alkaa olemaan jo aikaa, niin suosittelisin tässä vaiheessa tekemään uuden vikailmoituksen Omien sivujen kautta tai soittamalla suoraan meidän vikapalveluun puh. 0206 90101 (mpm/pvm). Vikailmoituksen yhteydessä saadaan sitten viimeisin ohjelmisto ajettua modeemiisi ja vianselvitys lähtee käyntiin.

Williams
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juuri Anvialta saamani Ciscon tiedot:

Model:EPC3928AD
Hardware Revision:2.0
Serial Number:275131316
MAC Address: 
Bootloader Revision:2.4.0beta3_R8
Current Software Revision:e3928A-E15-5-E122-c5210r55113-160318c
Firmware Name:e3928A-E15-5-E122-c5210r55113-160318c.bin
Firmware Build Time:Mar 18 10:01:16 2016
Cable Modem Status:Operational
Wireless Network 1:Enable
Wireless Network 2:Enable
JuhaHyv
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 38 custom-general.kudos
  • 215 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos näyttää tosiaan että modeemissa on vanhaa ohjelmistoa eikä buutilla/resetillä hae uutta niin vikapalveluun vain ilmoitusta niin voivat päivitellä laitetta.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7