Inteno DG301

  • 18 December 2018
  • 2 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko tätä päätelaitetta paljonkin jouduttu vaihtamaan uuteen kun boxi näyttää vetelevän viimeisiään?

 

Meillä on ollut pitkään tuo boxi ja tässä lähiviikkojen aikana on pätkinyt netti niin, että laite menee punaiseksi, ethernet ja wireless-valot palaa, muut sammuu. Tänään on pojat selvitelleet asiaa ja huomanneet, että netissä ei vikaa, mutta että päätelaitteessa ilmeisesti jotain. Mun osalta asia siis hoidossa, mutta onko tämä joku yleinen vika, että tämän laitteen elinkaari vaan ei ole muutamaa vuotta pidempi?


2 kommenttia


@muddis@  kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko tätä päätelaitetta paljonkin jouduttu vaihtamaan uuteen kun boxi näyttää vetelevän viimeisiään?

 

Meillä on ollut pitkään tuo boxi ja tässä lähiviikkojen aikana on pätkinyt netti niin, että laite menee punaiseksi, ethernet ja wireless-valot palaa, muut sammuu. Tänään on pojat selvitelleet asiaa ja huomanneet, että netissä ei vikaa, mutta että päätelaitteessa ilmeisesti jotain. Mun osalta asia siis hoidossa, mutta onko tämä joku yleinen vika, että tämän laitteen elinkaari vaan ei ole muutamaa vuotta pidempi?


Voi olla täysin mahdollista, että laitteet vanhentuessaan alkavat tekemään tällaista. Tilanteen pystyy testaamaan hyvinkin nopeasti, kun laittaa toisen modeemin paikalleen. Mikäli netti toimii normaalisti voi todeta heti, että häiriö jää toiseen laitteseen. Jos häiriö kuitenkin jatkuu toisellakin laitteella niin silloin on hyvä ottaa yhteyttä meihin. Pääsemme tutkimaan tarkemmin mistä se voisi johtua.

Joo siis sieltä on uusi modeemi tulossa, eikä mulla tähän hätään ole mitään millä testata. Resetoin kuitenkin tuon boxin ja toistaiseksi on pysynyt linjoilla, mutta käytän varmuudeksi puhelimen 4G:tä. Sillä on toiminut moitteettomasti, eikä ole katkennut.

Vastaa