Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Azakal
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapeliyhteys katkesi, jonka jälkeen kaapelimodeemi ei löydä yhteyttä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro,

Kaapeliyhteys katkesi tuossa aamulla, eli TV meni myös pimeäksi ja kaapelimodeemi kadotti yhteyden. Yhteys palasi noin 30min sisällä TV:een, mutta kaapelimodeemi ei enää löydä yhteyttä. Eli tällä hetkellä modeemiin syttyy boottauksen jälkeen powervalo, jonka jälkeen DS valo vilkkuu noin 15s ja sitten aloittaa palamaan vakaana. Tämän jälkeen US valo aloittaa vilkkumisen ja vilkkuu noin muutaman minuutin, kunnes DS valo alkaa taas vilkkumaan pelkän powervalon palaessa. Eli modeemi jatkaa tätä looppia eikä saa yhteyttä nettiin.

4 vastausta
tilasto
Kunniajäsen
  • 1072 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Azakal kirjoitti:

Moro,

Kaapeliyhteys katkesi tuossa aamulla, eli TV meni myös pimeäksi ja kaapelimodeemi kadotti yhteyden. Yhteys palasi noin 30min sisällä TV:een, mutta kaapelimodeemi ei enää löydä yhteyttä. Eli tällä hetkellä modeemiin syttyy boottauksen jälkeen powervalo, jonka jälkeen DS valo vilkkuu noin 15s ja sitten aloittaa palamaan vakaana. Tämän jälkeen US valo aloittaa vilkkumisen ja vilkkuu noin muutaman minuutin, kunnes DS valo alkaa taas vilkkumaan pelkän powervalon palaessa. Eli modeemi jatkaa tätä looppia eikä saa yhteyttä nettiin.


Onko modeemia yritetty resetoida?

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

Azakal
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu. Ensimmäisenä toki resetti (virtakytkin kiinni 30s). Pari kertaa moinen, nollasin myös tehdasasetuksiin viimesenä keinona (reset nappi yli 10s pohjassa). Siltaavana oli siis käytössä. Jätin vikailmoituksen ja eilen illasta kuulin, että vierekkäisessä kämpässä naapurilla myös netti poikki. Eli aika usein taloyhtiön puolella ongelma.

Azakal
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tässä asiassa ei nyt ole tapahtunut neljään päivään yhtään mitään. Vähän rupeaa haiskahtamaan palveluntarjoajan vaihdolta. Koko talon kaapeliyhteys kiinni (2 rappua ja parisenkymmentä

kämppää), korjaajaa ei ole kuulunut ja asiakkaisiin ei olla oltu yhteydessä, vaikka ymmärtääkseni sieltä telian puolelta on uploadkaista painettu taloon kiinni. 0/5

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Azakal, en pysty näillä tiedoilla selvittämään, mistä tapauksesta on tarkalleen kyse, mutta voisitko olla vaikkapa meidän chatin kautta yhdeydessä niin katsotaan mikä tuossa on tällä hetkellä tilanne?

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7