Kiinteän laajakaistan lähetysnopeus 0 Mbit/s


Kiinteässä laajakaistassa lähetysnopeus menee välillä 0:aan. Missä syy?


Tracert www.sonera.fi antaa yhden time outin


 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Moro @HatsaP ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön :)


 


Onko sinulla kiinteä laajakaista vai mobiilinetti? Pystytkö vielä kertomaan millaista reititintä/modeemia käytät? Hieman omituinen oire kieltämättä, jos upload täysin nolliin menee välillä vaikkakin upload-kaista voi olla joissain yhteyksissä hitaamman puoleinen. 

Moi!

 

Kiinteä laajakaista ja Zyxel modeemi, johon ei ole tarjolla uutta päivitystä.

 

Nyt keväällä on useamman kerran tullut eteen, että kun on ottanut Skype-yhteyden, niin huomaakin yllättäen, että vastaanottaa kumppanin kuvan ja äänen, mutta oma kuva ja ääni eivät toimikaan.

 

Nopeustestissä molemmat on normaalisti n. 92Mbps. Olen ryhtynyt ensin testaamaan nopeuden ennen kuin olen ottamassa Skype-yhteyden, jotta ei tulisi yllätyksiä.

 

Olen windowsissa ajanut erinäisiä netin toimintaan liittyviä käskyjä, mutta eivät ole poistaneet ongelmaa, joka siis esiintyy satunnaisesti.

 

Kiitos!

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@HatsaP@  kirjoitti:

Moi!


 


Kiinteä laajakaista ja Zyxel modeemi, johon ei ole tarjolla uutta päivitystä.


 


Nyt keväällä on useamman kerran tullut eteen, että kun on ottanut Skype-yhteyden, niin huomaakin yllättäen, että vastaanottaa kumppanin kuvan ja äänen, mutta oma kuva ja ääni eivät toimikaan.


 


Nopeustestissä molemmat on normaalisti n. 92Mbps. Olen ryhtynyt ensin testaamaan nopeuden ennen kuin olen ottamassa Skype-yhteyden, jotta ei tulisi yllätyksiä.


 


Olen windowsissa ajanut erinäisiä netin toimintaan liittyviä käskyjä, mutta eivät ole poistaneet ongelmaa, joka siis esiintyy satunnaisesti.


 


Kiitos!




Onko sinun mahdollista testata toista modeemia ja kaapelia? Jos on niin olisi sitä olisi hyvä kokeilla. Mikäli nuo ongelmat jatkuvat, tästä voisi olla asiakaspalveluumme yhteydessä niin selvitetään häiriötä tarkemmin sitä kautta.

Hei!

 

Ei ole mahdollista testata toista modeemia.

 

Kiitos!

Vastaa