Lappeenranta tv kaapeli internet

  • 28 October 2017
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Jo vuosia on keskusteltu tästä kappelinetistä Sonera/Telian kautta.

Se nyt vaan ei toimi. Tasaisen varmasti nopeudet putoaa 2-5mb/s tasolle. Ja yhteys toimii kuin villkuvalo. Sis toimii/ei toimi jne.
Vikailmoituksista vastaus on tyyppiä resetoikaa modeemi yms. muuta yhtä viisasta. Totuus on että kaapelista ei saa tulemaan enempää läpi kuin tuon 2-5mb jos aina edes sitäkään.

Miksi ihmeessä Telia edelleen yrittää myydä jopa 100mb yhteyttä, kun ei muutkaan toimi kunnolla.

Lopen kyllästynyt...

ps tänään 28.10.2017 taas lähetetty vikailmoitus. Ja takuuvarma vastaus tuli jo. Resetoikaa modeemi, ja laittakaa uusi ilmoitus jollei ihmettä tapahtunut. T. Äiti Amma Telialta.

 

Voisiko joku ihan oikeasti vastata tähän ihan ihmisen tavalla, ei niinkuin vähäjärkiselle.


2 kommenttia

Hei JukkaSAaltonen! Onpas harmillista että yhteys on toiminut huonosti. Hyvä, että olet jättänyt aiheesta vikailmoituksen. Lappeenrannasta on muutama vikailmoitus tutkinnassa ja toivon mukaan ne saadaan pikaisesti korjattua. Suurin osa alueen yhteyksistä toimii, mutta mukaan mahtuu aina välillä vikatilanteita, joista huolimme mieluusti aina ilmoitukset niin saadaan saatettua liittymät jälleen pelikuntoon :)

Niinpä niin harmillista.

Todellinen seikkailu taas.

30.10 tekstiviesti vikailmoitus asiantuntijalle jne. varmistathan että modeemi päällä jne.

30.10 tekstiviesti vikakorjaus siirretty asentajalle, ilmoittakaa jos vika jostain taivaallisesta syystä on poistunut.

31.10 peruin vikailmoituksen koska yllättäen nettinopeus oli koko päivän hyväksyttävällä tasolla.

vastaus tekstiviestillä kello 12:03 oli että liittymänne vikailmoitus peruttu T.Telia

ja kello 12:14 tulee viesti jossa sanotaan että vikailmoitus on käsitelty ja käynnistä laite uudelleen, mikäli palveu ei toimi jne. niin ota yhteyttä tekstiviestillä jne.

Joopa joo...

Mutta parasta on se että ilmeisesti kukaan ei tehnyt yhtään mitään, koska tänänn aamulla koko ajan nopeus on vain 4-5mb.

Niin että ei kun vikailmoitusta tekemään...

 

Hyvä Telia....

 

 

 

Vastaa