Telia on erikoinen puhelinoperaattori josta ei millään näytä saavan vastausta. yritin tilata kuituliittymän avausta uuteen tulevaan kerrsotalo huoneistooni.(liittymämme on ilmainen ja on sisälletty vastikkeeseen joten tästä ei synny meille mitään kuluja). ostin modeemin mualta ja nyt olen yrittänyt saada liittymän auki niin kuin telia sanoi ystävälleni että on pakko kirjautua ja pakko tilata telian kautta vaikka onkin maksuton.?? tätä en ihan ymmärrä. no olen yrittänyt saada asiakaspalvelijaan yhteyttä että miski tilaamani ilmainen liittymää ei näy omissa tiedoissani??
Taloyhtiö kuitenkin sanoi että ei minun tarvitse kirjautua ja netti toimii kuulema automaattisesti joakisessa huoneistossa?tarvitsen vain modeemin jonka voin ostaa telialta telia chatissa väitti että minun pitää aktivoida netti yhteys? ja taloyhtiö sanoi että ei tarvitse mitään aktivoida kuuluu jokaiseen huoneistoon maksuttomana ja toimii ilman että telia aktivoi?? en ymmärrä kuka puhuu totta ja kuka valehtelee?? ....mutta koska en saannut ostaa etukäteen modeemia niin ostin muualta.... mitä kummaa? kumpi on oikeassa? jos haluan nopeampaa yhteyttä toki joudun tuolloin tilaamaan ns maksullisen netin. mutta nyt toistaiseksi on s koko joka on taloyhtiöllä asukkaille velaton.
Toinen asia joka hämmästyttää on tietojeni virheellisyys. ja en saa niitä itse korjata? ja ksoka minulla on tietojen luovutus kielto niin maistraatista kuin postista on tietojen päivittäminen mahdotonta. joudun sen tekemään itse. mutta telian kohdalla tämäkään ei ole mahdollista?
Edit SannaMKoo: Siirretty toiseen keskustelualueeseen ja otsikkoa hieman tarkennettu