Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
KerttuS_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi nettiyhteys ei toimi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
OIen saanut 3.11. tekstiviestin, että laajakaistaliittymäni on kytketty. Zyxel-merkkinen modeemini on seinässä, siinä on puhelinjohto seinässä ja se on kytketty myös ethernet-kaapelilla tietokoneeseen. WPS/WLAN ja POWER-valot palavat ja DSL-valo vilkkuu satunnaisesti, mutta ei pala. Nettiyhteys ei kuitenkaan toimi.
Mitä minun pitäisi tehdä?
1 vastaus
Juha-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 153 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka KerttuS!

Olitko kokeillut eri puhelinpistokkeista jos semmoisia asunnosta löytyy? Melkein kannattaa testata toisella modeemilla ja jos ei silläkään toimi niin vikapalveluun vain vikailmoitusta niin voivat katsoa miksei yhteys toimi. Vikailmoituksen voi tehdä sonera.fi omien sivujen kautta tai soittamalla vikapalveluun 020690101.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu