Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
AJDIAS
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Modeemi ei toimi enää - Pitääkö se palauttaa?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, 
Telialta samani modeemin (Inteno malli) ei enää toimi. En tarvii uutta, kun ystävä lahjoitti oman Zykel Vla-mallinen. 

Saanko heitä roskiin tai pitäisikö palauttaa johonkun asiakaspaulautteseen (vaikka muutama kuukautta päästä) tai saanko viedä roskiin?

Edit HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja poistettu nimi

1 vastaus
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 95 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @AJDIAS ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Harmi kuulla, että meiltä hankkimasi modeemi on nyt mennyt rikki. Onko sinulla meiltä hankkituna vuokramodeemi vai onko se sinun oma? Voisit olla tuosta yhteydessä meidän asiakaspalveluumme, niin saadaan sitä kautta katsottua modeemisi tilanne, tarvitseeko se palauttaa vai ei. Tästä löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |