Netgear d1500 modeemi

  • 21 November 2019
  • 9 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 


9 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@TaurMark@  kirjoitti:

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 


Hei @TaurMark Mukava että löysit meidät täältä Telia Yhteisöstä! Toivomme sinut lämpimästi tervetulleeksi keskustelemaan ajankohtaisista asioista :smileyhappy:

 

Oletko kokeillut sim-korttia toiseen laitteeseen eli löytääkö se siinä verkon? Mahdollista on siis se, että liittymä ei ole jostakin syystä aktivoitunut. Jos toisessa laitteessa verkkoa ei löydy, niin voit soittaa asiakaspalveluumme 020 690 400 (pvm/mpm) tai olla Chatin kanssa yhteydessä 24/7 avoinna olevaan Chat-palveluumme kirjautumalla telia.fi -sivuston kautta Omille Sivuille.

Kyseessä on ADSL modeemi, jolloin sim- korttia luonnollisesti ei tarvita.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PiaJo@  kirjoitti:


@TaurMark@  kirjoitti:

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 




Hei @TaurMark Mukava että löysit meidät täältä Telia Yhteisöstä! Toivomme sinut lämpimästi tervetulleeksi keskustelemaan ajankohtaisista asioista :smileyhappy:


 


Oletko kokeillut sim-korttia toiseen laitteeseen eli löytääkö se siinä verkon? Mahdollista on siis se, että liittymä ei ole jostakin syystä aktivoitunut. Jos toisessa laitteessa verkkoa ei löydy, niin voit soittaa asiakaspalveluumme 020 690 400 (pvm/mpm) tai olla Chatin kanssa yhteydessä 24/7 avoinna olevaan Chat-palveluumme kirjautumalla telia.fi -sivuston kautta Omille Sivuille.




Onko tuossa modeemissa sim-korttia?


Kyseessä siis tämä : 


Langaton reititin ja ADSL2+ modeemi Netgear D1500.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@TaurMark@  kirjoitti:

Kyseessä on ADSL modeemi, jolloin sim- korttia luonnollisesti ei tarvita.


No jopas nyt meni itselläni laitemallistot sekaisin. Pahoittelut.. eli tarkistatko piuhojen olevan oikein? Onko aiemmin samassa osoitteessa toiminut muu dsl-yhteys? 

Siis kyllä on tuo laite, mutta ei ole sim-korttia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @TaurMark !


 


Löytyisikö tuolta apua ; https://www.kayttooh.je/netgear/d1500/k%C3%A4ytt%C3%B6ohje 

Kyllä on piuhat oikein ja hyvin pelittää nykyinen modeemi, jonka aioin korvata. Nykyinen modeemi on jo niin vanha, joten ajattelin päivittää sen uuteen, lisäksi se on alkanut pätkimään. Jos ei mitään ratkaisua ilmene, lähtee tuo uusi modeemi takaisin sinne mistä ostinkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Onko liittymäsi ADSL vai VDSL -liittymä? Tuo Netgear on ADSL2+ -purkki, tukea VDSL:lle ei siitä löydy. Mikä vanha modeemisi oli merkiltä ja malliltaan?

Komento takas! Pahoittelut turhasta aloituksesta. Meni puurot ja vellit sekaisin, tajusin itsekkin tuossa aiemmin. VDSL modeemia olin vailla, mutta otin sitten ADSL modeemin. Palaillaan ja kiitos pikaisista vastauksista.

Vastaa