Netti pätkii edelleen Vantaan Pähkinärinteessä


Vielä tänään sunnuntainakaan netti ei toimi kunnolla,onko sonera varmuuden vuoksi tiputtanut yhteysnopeuden,että ei tarvitsisi korjata vikaa. minun 100/10 liittymän keskinopeus on tällä hetkellä noin 2,6/1megaa

 

Lisäksi tehty vikailmoitus, jos vaikka joskus tulisi taas kuntoon. Toivottavasti tämä monen päivän hidastelu näkyy hyvityksenä laskussa.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Muutaman päivän katkot eivät näy laskussa. Sen voi lukea ihan sopimuksessasi miten katkot hyvitetään. Pääasiassa kuluttajalaajakaistojen viat korjataan arkipäiviä.


 


Ja korjausaika alkaa kyllä siitä kun vikailmoituksen olet tehnyt Soneralle. Tätä ei voi tehdä Klaanissa. Tee tämä Omilta sivuilta esimerkiksi.


 


Ennen vikailmoituksen tekemistä kannattaa ensin tarkistaa ettei omissa laitteissa, kaapeleissa tai kytkennöissä vikaa. Jos asut taloyhtiössä niin taloyhtiö on vastuussa sen sisäverkosta (seinästä Soneran kytkimelle asti). 


 


Täältä löytyy tarkat tiedot: https://www.sonera.fi/media/1543c8f1b3f793f209baee08cb5414e180f5d8ce/1543c8f1b3f793f209baee08cb5414e180f5d8ce.pdf

Tämä vika vaan on  jatkoa,sille mikä piti olla aikasemmin jo korjattu(13.5). Teidän vikailmoitus sivulla luki,että vika korjattu,mutta länsi-vantaalla vika jatkuu. tosin se näköjään otettu sieltä pois,tai sitten vaarilla alkaa näkö heikkenemään. ja olen tehnyt sen vika ilmoituksen sinne minne se kuuluu,laitoin sen vaan tänne tiedoksi.

 

 

 

Ja mukaan äsken mitattu nopeustesti minun 100/10 megasesta liittymästä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Jos aiemmin tekemäsi vikailmoitus on kuitattu valmiiksi, olet varmaankin saanut siitä viestillä vahvistuksen. Tuossa viestissä pitäisi olla mukana "optio" eli mahdollisuus ilmoittaa viasta uudelleen tietyn ajan sisällä mikäli se ei ole kunnossa. Ehdottomasti kannattaa toimia viestissä olevan ohjeen mukaan niin saadaan ongelma uudelleen käsittelyyn.

Vastaa