Yhteys Kotiin kampanja ja Xbox-konsolin toimitus


Milloin liittymän kylkiäisenä tulleet konsolit toimitetaan?

Edit SaJoonas: Muokattu otsikkoa osuvammaksi ja siirretty keskustelu oikealle alueelle


13 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Moi @Jardell ja tervetuloa Yhteisöön!

Milloin olet tehnyt tilauksen ja onko laajakaistayhteys jo toiminnassa? Xbox-pelikonsoli toimitetaan vasta, kun laajakaistaliittymän toimituksesta on kulunut 14 vuorokautta.

On ollut toiminnassa joulukuun alusta lähtien!


 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Okei. Jos olet tilannut liittymän, joka oikeuttaa saamaan Xbox-pelikonsolin, olisi konsolin pitänyt jo tulla. Black Fridayn ja Cyber Mondayn aikana tilatut konsolit on lähetetty 19.12.2018. Täällä Yhteisössä emme pääse käsiksi asiakastietoihin, jotta voisin tarkistaa asiaa tarkemmin. Pääsetkö piipahtamaan vaikkapa Telia.fi -sivujen chatissa, niin katsotaan, mistä on kyse?

Toimitettu chatin mukaan muka maanantaina 21.1...eipä ole näkynyt. Tuskin postillakaan viikkoa paketin kuskaaminen kestää.. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Jardell@  kirjoitti:

Toimitettu chatin mukaan muka maanantaina 21.1...eipä ole näkynyt. Tuskin postillakaan viikkoa paketin kuskaaminen kestää.. 




Jos se on lähetetty 21.1. niin voi hyvinkin olla vielä matkalla ja saapumisilmoitus tulla alkuviikosta. Saitko mitään seurantakoodia tälle paketille? Melkein suosittelisin niin, että jos alkuviikosta ei kuulu postin ilmoitusta, niin otat uudelleen yhteyttä chatin kautta. Täytyyhän tämä asia toki saada selvitettyä, mutta tosiaan maltilla kannattaa ensin pakettia odotella, kun välillä niissä voi kestää.

Ei ole näkynyt. Chattiin oltu yhteydessä, asia siirtyy aina vaan eteenpäin. Tietääpä jatkossa olla tilaamatta mitään .. 


@Jardell@  kirjoitti:

Ei ole näkynyt. Chattiin oltu yhteydessä, asia siirtyy aina vaan eteenpäin. Tietääpä jatkossa olla tilaamatta mitään .. 




On kyllä kummallinen juttu. Mitäs chatissa kertoivat? Onhan asia kuitenkin siellä jo selvityksessä?

Laitetoimitukseen jo kolmannen kerran kyselyä. Ei voinu chatissa sen enempää. 

Okei, toivotaan että kolmas kerta toden sanoo. Pahoittelut omasta puolestani viivästyksestä ja aiheutuneesta harmista!

Noniin nyt tuli sähköpostia ja sanottiin, että laite toimitetaan viikolla 6. Aluksi se on ollut, että 2 viikkoa liittymän tilauksesta eli joulukuun alkupuollella, sitten muuttui tammikuuksi, sitten sanottiin että toimitettu 21.1 (viikko 4) ja kappas eipä ollutkaan toimitettu ja nyt muuttui viikolle 6...saapa nähdä.


@Jardell@  kirjoitti:

Noniin nyt tuli sähköpostia ja sanottiin, että laite toimitetaan viikolla 6. Aluksi se on ollut, että 2 viikkoa liittymän tilauksesta eli joulukuun alkupuollella, sitten muuttui tammikuuksi, sitten sanottiin että toimitettu 21.1 (viikko 4) ja kappas eipä ollutkaan toimitettu ja nyt muuttui viikolle 6...saapa nähdä.




On kyllä harmillinen juttu, että toimitus viivästyi noinkin paljon. Vaikea sanoa mikä tähän on ollut syynä. Voi olla, että laitteet ovat päässeet loppumaan keskusvarastolta tai sitten asiakastietosi puuttuivat lähetyslistalta syystä tai toisesta. Toivottavasti pitkä odotus kuitenkin palkitaan ja saat Xboxin ensi viikolla.

Tääkkä odotellaan edelleen xboxia, piti tulla jo vuoden alussa, ja itse reititintä ja liittymää odoteltiin vielä pari viikkoa ja vasta yhteydenoton jälkeen tulivat. Xboxin lupasivat helmikuun loppuun j vasta nyt ovat muka saaneet xboxin lähetettyä 8.3,mutta seurantatunnusta ei näy. Eikä kunnon hyvitystä tarjota. Kuitenkin tilaus tehtiin jo ennen joulua. 

Moi @Mige22 ja tervetuloa Yhteisöön! Xboxin toimitukset harmi kyllä viivästyivät pahasti. Pahoittelut pitkästä odotuksesta.

Jos paketti on lähetetty jo 8.3., niin sen pitäisi olla jo perillä. Tilanne olisi hyvä tsekata vielä asiakaspalvelumme kautta. Pystytkö ottamaan yhteyttä esimerkiksi chatissa, niin katsotaan mitä siellä on homman nimi? Chatin löydät kirjautumalla telia.fi:hin täällä.

Vastaa