2 VUOTTA maksoin liikaa - Sonera ei hyvitä.

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tuli viimeinen lasku Soneralta, eikä mitään hyvitystä 2 vuoden liikamaksusta.
Puhelinvirkailija ja Soneran nettisivut kertovat ettei osoitteseeni saa kuin 8 megan yhteyden, mutta sonera väittää muuta. Että lisälaitteilla ja lisäsopimuksilla sen saisi 24 megaiseksi! Mitä siitä, en koskaan tilannut moisia palveluja, joten miksi siitä veloitettiin?
Ahneudella ja huonolla palvelulla ei ole rajaa.

Täytyy muistaa kehua eri foorumeilla soneran palvelusta. Ei sonera siihen kaadu, mutta pitkällä tähtäimellä sonera menettää menetetyissä sopimuksissa takuulla ainakin sen minkä minä menetin heille.

Näin Soneralla. Iloista ja epärehtiä toimintaa.

2 kommenttia

Minullakin ongelma!!!
Taloomme tuli ilmainen laajakaista vuoden alussa ja silti olen maksanut Soneralle esim. 14.2.2011
29,31! Siinä oli vielä silloin Soneran tietoturvaplus, mikä sekään ei toiminut! Varmuuskopioraportti piti tulla joka maanantai sähköpostiini ja minulle niitä tuli 3kk:n aikana 3-4 kpl.
Poistin Soneran Tietoturvan ja varmuuskopioinnin ja hupsista: tänään on koneelleni ilmestynyt Soneran tietoturvakuvake vaikka en ole tilannut sitä uudestaan!!!!Poistin sen omilla sivuilla mutta tuskin auttaa koska 5.5.2011 maksoin taas Soneralle 23,85!!
Mistä minua laskutetaan? Naapureilleni netti on ilmainen mutta minulle tippuu outoja laskuja palveluista joita ei ole käytössäkään!!!
Koneellani on ollut maaliskuusta alkaen toinen virustorjuntaohjelma, mutta nyt en saa Soneran Tietoturvaa pois edes lisää/poista valikosta, ei näy siellä mutta laskuja tulee näemmä!
Voi voi sanon minä, asiakaspalvelu ei esim. viime syksynä neuvonut minua puhelimessakaan!
Tietoturvaa koski asiani mutta laajakaista-asiantuntijaa kiinnosti vain miksi en nosta nopeutta?
Kertokaa nyt joku mitä teen?Asiakaspalveluun olen viestin lähettänyt mutta ei sekään mitään auta!!!
marika56 kirjoitti:
Minullakin ongelma!!!
Taloomme tuli ilmainen laajakaista vuoden alussa ja silti olen maksanut Soneralle esim. 14.2.2011
29,31! Siinä oli vielä silloin Soneran tietoturvaplus, mikä sekään ei toiminut! Varmuuskopioraportti piti tulla joka maanantai sähköpostiini ja minulle niitä tuli 3kk:n aikana 3-4 kpl.
Poistin Soneran Tietoturvan ja varmuuskopioinnin ja hupsista: tänään on koneelleni ilmestynyt Soneran tietoturvakuvake vaikka en ole tilannut sitä uudestaan!!!!Poistin sen omilla sivuilla mutta tuskin auttaa koska 5.5.2011 maksoin taas Soneralle 23,85!!
Mistä minua laskutetaan? Naapureilleni netti on ilmainen mutta minulle tippuu outoja laskuja palveluista joita ei ole käytössäkään!!!
Koneellani on ollut maaliskuusta alkaen toinen virustorjuntaohjelma, mutta nyt en saa Soneran Tietoturvaa pois edes lisää/poista valikosta, ei näy siellä mutta laskuja tulee näemmä!
Voi voi sanon minä, asiakaspalvelu ei esim. viime syksynä neuvonut minua puhelimessakaan!
Tietoturvaa koski asiani mutta laajakaista-asiantuntijaa kiinnosti vain miksi en nosta nopeutta?
Kertokaa nyt joku mitä teen?Asiakaspalveluun olen viestin lähettänyt mutta ei sekään mitään auta!!!


Asiakastietojemme mukaan liittymäsi on maksuton, mutta sinulla on käytössäsi tietoturvapalvelu, josta veloitukset ovat 7,89eur/kk. Irtisanomispyyntösi ei tietoturvan osalta ole kirjautunut meille. Suosittelenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) asian selvittämiseksi.

Laskun erittelyosiosta selviää mistä lasku muodostuu. Laskuerittelyä on mahdollista katsoa myös pankin e-laskupalvelussa.

Vastaa