ADSL Vikailmoitus käsittelyajat

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Onkohan noissa vikailmoitus tai palvelupyyntö ilmoituksissa jotakin pitkääkin jonoa, kun laittelin tuossa ilmoitusta 22.10.12 eikä ole tullut mitään onko vastaanotettu tai käsittelyssä, kuten joskus vuonna nakki ja perunamuusi tuli ainakin noita tietoja. Asetuksissa pitäisi olla tuo asiakasnumero, jos sillä pystytte tarkistamaan onko tuo edes edistynyt mihinkään.

3 kommenttia

Hei Pahis,

sinun vikailmoituksesi vastaanottamisessa on nyt kyllä tapahtunut kovin pitkä viive. Vikailmoitus on nyt kirjattu ja laitettu tutkintaan. Saitkin jo asiasta tekstiviestiä.
Aamulla oli ilmeisesti jotakin tehty liittymälle, kun nyt ainakin hetkellisesti toimii. Tosin mitään viestiä ei ole vielä tullut että asia olisi hoidettu loppuun, mutta nyt näyttää ok tällä hetkellä. Joten saako tätä kautta tuon tiedon eteenpäin. Joten onko asia selvä tällä erää vai miten etenee?
Hei Pahis,

meidän kannattaa odotella lopullinen kuittaus joka tapauksessa. Näyttäisi, että asentaja on tänään ollut liikkeellä ja korjaillut vikaa. Hän ei ole vielä antanut vikailmoitukseesi lisätietoja tai valmis-kuittausta.

Vastaa