Moi.
Teillä on varkaudessa ollut kuulema useamman vuoden ajan alueellinen vika varkaudessa kaapelissa
eikä asialle ole tehty mitään, ainakun yhteyden pätkimisestä / jumimisesta tekee virheilmoituksen niin 5min päästä saa viestin vikakorjattu. Mikä ihmeen automaatti noitakin vaustauksia lähettää kun, yhtä äkkiä montavuotta korjaamatta ollut alueellinen vika korjattaisiin muka 5minuutissa.
Eihän tämmöisellä kaapeliyhteydellä tee mitään mikä pätkii minuutinvälein tai useemminkin. yhteys ei aina katke kokonaan, pingauksessa tulee reguest time outtia pakettiliikenne pysähtyy data ei käytännössä liiku suuntaan eikä toiseen, ei voi aukoa nettisivuja pelata netissä tehdä yhtikäs mitään.
Tämmöisestä roskastako me nytten sitten maksetaan, miksi kyseistä kaapelinettiä täälläpäin edes myydään koska tiedossa on soneralla että kaapeli on vioittunut.
Mitä tämmöisessä tapauksessa on tehtävissä,koskas yhteys ei toimi lähellekkään niinkuin sen kuuluisi ? Onko vain tyydyttävä adsl hitaampaan yhteyteen ja kalliimpaan, mutta toimivampaan? Onko määräaikainen sopimus mahdollista purkaa tämmöisessä tapauksessa,koska yhteys ei toimi niinkuin pitäisi ja teilläkin alueellinen vika on tiedossa ettekä sille tee mitään ?
Alueellinen vika varkaudessa kaapelissa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.