Skip to main content

Asennus- ja toimituspäivämäärät

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Tilasin netistä eilen 8M laajakaistan ja sain tänä aamuna ensimmäisessä viestissä tiedon, että se asennetaan 13.9. Varttia myöhemmin tuli vielä kolmen viestin sarja, jossa sanottiin, että toimituspäivä on 4.9 (laitoin tilaukseen mielestäni päivämääräksi 31.8).

Kumpana näistä päivämääristä laajakaistan tulisi siis alkaa toimia? 13.9 tuntuu melko kaukaiselta päivämäärältä, kun ei mahdu edes tuohon 1-3 viikon haitariin.

7 kommenttia

  • August 23, 2012
Hei flejm,
näyttäisi siltä, että sitä ensimmäistä asennusaikaa (13.9.) on saatu aikaistettua päivälle 4.9.
Voin tarkistaa tämän puolestasi, jos sinulta löytyy asiakasnumero tai liittymänumero ja lisäisit tämän profiilisi tietoihin.

  • August 23, 2012
Liittymänumerolle ei liene omaa kenttää profiilissa, joten laitan sen tähän; 333-621240.

Samalla tuli mieleen toinen kysymys; tilasin samalla wlan-modeemin, jonka sähköpostiviestin mukaan tulisi saapua noin viikon kuluttua. Sähköpostiviestissä luki, että se lähetetään tilausosoitteeseen. Onko tämä sama osoite kuin asennusosoite, vai saako Sonera nyk. osoitteeni sen tilauksen aikana tehdyn tunnistautumisen kautta tjsp?

  • August 23, 2012
Palaan huomenna takaisin tähän asiaan kun olen saanut toimitusvastaavan kiinni ja kysyttyä häneltä tietoa laajakaistaliittymän toimituspäivää koskien.
WLAN-modeemi toimitetaan sinulle laajakaistan asennusosoitteeseen, ja Itella tulee olemaan sinuun yhteydessä puhelimitse paketin toimituksesta sinulle sopivaan aikaan, kotiovelle saakka.

  • August 24, 2012
Hei flejm,
Aivan kuten Lauren epäilikin, asennuspäivää on saatu aikaistettua siitä ensimmäisestä varatusta päivästä. Todellinen asennuspäivä on siis tuo 4.9. Kellonaikaa ei tässä vaiheessa tiedetä, mutta kotona ei tarvitse päivystää. Laita vain modeemi päälle kyseisenä päivänä, niin asentaja pystyy asennuksen jälkeen vielä testaamaan että linja toimii.

  • August 24, 2012
Selvä homma, kiitos näistä tiedoista =)

  • September 4, 2012
Nostelen tätä vanhaa aihetta, kun ei uutta viitsinyt aloittaa;

Minulle oli pari kertaa (31.8 ja 3.9) soiteltu Soneran asiakaspalvelusta, mutta soittojen ajat olivat sen verran huonoja, etten päässyt kummallakaan kerralla vastaamaan. En soitellut takaisin päin koska ajattelin, että soittoja tulee lisää jos ja kun asia on tärkeä. Koskiko asia mahdollisesti laajakaistaa ja pitääkö asennuspäivä 4.9 (siis tänään, ei ole kuulunut asian tiimoilta mitään, mutta tunteja toki vielä jäljellä) yhä paikkansa? Liittymänro löytyy yhä tuolta ylempää.


edit: Laajakaista näyttäisi toimivan nyt viiden jälkeen, kiitokset kuitenkin =)

  • September 5, 2012
Huomenta flejm,
hieno juttu, että homma toimii niin kuin pitääkin!
Tuosta profiilista ja liittymänumeron lisäämisestä vielä. Klikkaa ensin "Omat asetukset" ja valitse "Profiili" -välilehti. Lisää sen jälkeen "Asiakasnumero" -kenttään tuo mainitsemasi liittymänumero, ilman väliviivaa.
Kun tämä on tallennettu profiiliisi näkyviin ja kirjoittelet palstallamme, pääsemme sujuvasti auttamaan sinua ja tutkimaan asioita puolestasi. Oikein mukavaa syksyä sinulle :)