En halua 2 ilmoitus viestiä kännykkään


Kyseessä siis Soneran ilmoitus uudesta laskusta kännykkään.

Ihan hyvä niin, muta onko pakko joka kerta lähettää lisäksi "Muista käydä lukemassa myös uudet uutiset....jne." viestin.

Mulle siis riittää pelkkä ilmoitus uudesta laskusta - ei muuta!

10 kommenttia

Hei Maksaja,

Siinä viestissä mainitaan uusimmista uutisista siksi, ettei kenelläkään menisi ohi meidän uutuudet, oli sitten kyse tuotteista ja tarjouksista. Usein Sonera Uutisissa on myös muuta ajankohtaista asiaa, joten ne menisivät monelta ohi jos emme näistä muistuttaisi.

Kiitos palautteestasi, välitän sen eteenpäin asiaankuuluvalle taholle.

Hauskaa uutta vuotta!
Eipä ole asialle tehty yhtään mitään!
Moi Maksaja! Kaikki palautteet toki käsitellään, mutta ne eivät välttämättä johda muutoksiin. Kuten Eerik jo mainitsi, ajankohtaistiedotteet sisältävät tarjousten lisäksi myös muuta ajankohtaista asiaa, joista on tärkeää informoida asiakkaita.
No miten tuon asetuksen saa pois, että sonera ei lähetä niitä ilmoituksia minun kännykkääni?

Minua kun ei mainostaminen kiinnosta ollenkaan. Eikä soneralla ole koskaan mitään kiinnostavaa luettavaa.
Hei Maksaja!

Voimme poistaa tekstiviesti-ilmoituksen, jolloin muistutus Sonera Uutisista loppuu. Toki silloin et saa myöskään ilmoitusta saapuneesta laskusta. Ilmoitathan tähän ketjuun, jos haluat muutoksen tehdä.
Jess, hyvä niin. Poistakaa toki.
Tekstiviesti-ilmoitus on nyt poistettu.
Kiitos oikein paljon! ☺️
Hilma kirjoitti:
Tekstiviesti-ilmoitus on nyt poistettu.


Ette näköjään osaa tehdä sitä mitä lupasitte! Tänään taas tuli 2 viestiä - lasku ja ....lue myös....jne.
Hei Maksaja !

Tekstiviesti ilmoitus kyllä on poistettu sovitun mukaisesti. Teen tuosta selvityspyynnön eteenpäin. Pahoittelut!

Vastaa