Etuohjelma

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Kysyisin että kun vaimoni sanoo että hänelle ei ole enään tullut Sonera etu liittymän saldo viestiä joka on hänelle ennen tullut joka viikko ja se etu saldo viestihän on maksuton. Miksi sitä ei enään vaimolleni tule? MIten sen saa niin että vaimoni saisi jälleen sen etu liittymän maksuttoman saldo viestin joka viikko?

Itselleni se maksuton etu saldo viesti on tullut ihan normaalisti.

3 kommenttia

Hei mikado!

Kiitos viestistäsi. Saldoviesti on tosiaan maksuton palvelu kaikille Soneran etuasiakkaille.

Kuten puhelmitse ehdimmekin jo jutella, numeronvaihdon yhteydessä tuo saldoviesti oli vahingossa jäänyt kytkemättä, mutta nyt kytkentä on taas kunnossa ja viimeistään ensi viikolla saldoviesti sitten taas saapuu.

Mukavaa viikonloppua!
Hei!

Kiitos paljon sinulle.
Mikä päivä se viesti vaimolleni tulee? Ennen tuli torstaisin. Tuleeko nytten sitten perjantaisin?

Hyvää viikonloppua sinullekkin.
Moi mikado,
Koska meiltä ei ole yhtään viestiä vielä lähtenyt, en osaa sanoa, minä päivänä saldoviesti vaimosi puhelimeen tulee. Asia selviää ensi viikolla, kun lähetämme ensimmäisen viestin.

Vastaa