Kaapeli-TV-verkon päivityksiä Keski- ja Itä-Suomen alueilla

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Teemme Sonera Kaapeli-TV-verkon päivityksiä 14.2.2012 klo 10-14 seuraavilla paikkakunnilla:

· Halli
· Hamina
· Joroinen
· Joutsa
· Jyväskylä
· Jämsä
· Keuruu
· Kitee
· Kouvola
· Kuusankoski
· Laukaa
· Myllykoski
· Pieksämäki
· Pielavesi
· Saarijärvi
· Varkaus
· Viitasaari
· Ylämylly
· Äänekoski

Muutoksen ansiosta voimme tarjota sinulle jatkossa entistä monipuolisempaa tv-viihdettä.

Jos tv-kanavat eivät näy katkoksen jälkeen automaattisesti

1. Palauta digitaalisen vastaanottimesi (digiboksi tai tv) tehdasasetukset
2. Hae tv-kanavat uudelleen.

Löydät lisätietoa aiheesta osoitteesta http://www.sonera.fi/ktvmuutos

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Sonera Asiakaspalvelu

8 kommenttia

Mitä se noin konkreettisesti tarkoittaa, että em. päivityksellä voidaan jatkossa tarjota entistä monipuolisempaa viihdettä?
Terveiset kouvolasta!
Täällä ei kyllä näy noita "lohdutuskanavia" mitä luvattiin korvaukseksi! milloin nämä pitäisi tulla näkyviin?? kanavat on haettu tehdasasennusten palautuksen kautta mutta silti ruutuun tulee " kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu" ..... dollarin merkki ruudussa loistaen.
onko tässä nyt perustallaaja höynäytetty nenästä??? mitenhän tässä pitäisi toimia ??
Hei tahko83 !

Lisäätkö Profiiliisi asiakasnumerosi (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voisin katsoa liittymätilannettasi.
tässä se ongelma taitaakin olla.. eihän mulla ole mitään asiakasnumeroa soneralle. KaapeliTv tulee talonyhtiölle ja talonyhtiön jokaiselle asukkaalle annettiin kirje joka on tällä hetkellä roskiksessa. Olisko siinä tiedotteessa ollut jokin asiakasnumero?? Jos vaikka katsoisit mikä tilanne on Tapiontiellä niiden kanavien kohdalla niin olisin onnellinen. Liitteenä tuli kyllä mainos kanavapaketeista joten olisko tämä niitä tarjouksia mihin se korttikin pitää ottaa ja samalla liittyä asiakaskuntaan? ettei sitä tutustumista oikeasti ole luvassa ilman korttia???
Hei tahko83,
Kyse oli juurikin näistä kaapelikortilla näkyvistä kanavapaketeista. Jos tarjouskirje on joutunut roskakoriin, niin ei hätää. Voit hyödyntää tarjouksen soittamalla Myyntipalvelumme maksuttomaan numeroon 0800 133 133. Palvelu on auki arkisin 8-20 ja lauantaisin 9-16:30.
Täytyy sanoa että se teidän muutostyöilmoitus oli HARHAANJOHTAVAA! olisitte voineet unohtaa koko alakappaleen siitä missä kerrotte korvauksenne aiheutuneesta "haitasta". Kyllä siitä tuli sellainen kuva että niihin kanavapaketteihin VOI ILMAISEKSI tutustua 1-2kk ajan MUTTA ETTE KERTONEET ETTÄ SIIHEN TARVITAAN KORTTI!!! Tavallinen ihminen luulee että puratte salauksen kuukauden ajaksi. Kiitos hyvästä "korvauksesta" eli tyhjästä!
Ikävää että koet tarjouksen harhaanjohtavaksi, tämä ei ole missään nimessä ollut tarkoituksemme. Tarjouksessa mainittiin, että uudet asiakkaat voivat ilman sitoutumista hankkia kortin kahdeksi kuukaudeksi maksutta. Jos sitä ei halua tarjousajan jälkeen hyödyntää, voi kortin palauttaa lähimpään Sonerakauppaan.
Lueskelin kanssa tuota lappua ja hyvin harhaanjohtavan se on.

"Korvaukseksi tarjoamme asukkaillenne poikkeuksellisen mahdollisuuden tutustua erikseen tilattaviin kanavapaketteihin veloituksetta."

Käsi pystyyn, kuinka moni tajusi tuon tarkoittavan kanavakortin tarvetta?

Eli sen ilmaisun kortin tarpeesta olisi voinut laittaa jo tähän ensimmäiseen lappuun. Eikö kukaan ajattele tekniikasta tietämättömiä ja ajatustenlukutaidottomia?

Vastaa