Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kurja_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelikortin toimitusaika?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka. Tilasin kaapelikortin joskus marraskuun lopulla, ja maksoin pyytämänne vakuuden ennen joulukuun puoliväliä.

Laitoin asiasta viestiä Facebookin kautta 7.1. ja sain vastauksen jo seuraavana päivänä. Siinä sanottiin että tilaus oli jotenkin jumittunut, mutta kyseinen henkilö sanoi hoitaneensa asian kuntoon ja myös laittaneensa kortin tulemaan.

Kysymys kuuluukin, että minne? Mulle ei ainakaan ole vielä tänäänkään saapunut postin mukana. Alkaa olla vähän turhan pitkä toimitusaika, kun tarkoitus oli se saada jouluksi junnujen mm-kisoja varten...

Ai niin, miksi tv-asioihin liittyvissä asioissa ei voi jättää soittopyyntöä???
15 vastausta
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kurja!

Omilla sivuilla ei kaapelikorttijuttuja näy lukuunottamatta Mix-kanavapakettia. Tarkistin kaapelikorttisi laskutuksen ja laskut tulevat sinulle tästä lähtien gmailiin eli asia pitäisi olla nyt ihan kunnossa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
kurja_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain tekstarinkin tuosta, siinä luki että laskut on lähetetty tuohon sähköpostiin.

Tsekkasin kyllä roskapostitkin, muttei ole tullut. Lähetättekö uudestaan? Ymmärtääkseni ekan laskun eräpäivä ei kovin kaukana ole.
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kurja! Lähetimme laskun sinulle uudelleen sähköpostiin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
kurja_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tarkistin jälleen kaikki kansiot, eikä ole tullut perille. Mitään suodatustakaan ei ole päällä, joten vähän harmillinen juttu.
Minulla on täällä keskustele-ja kysy - palstan profiilitiedoissa eri sähköposti, koitatteko sinne? Kyseessä outlook-posti.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kurja! En pääse käsiksi keskustelupalstan profiilitietoihin. Voisitko laittaa outlook-osoitteesi vaikka Facebookissa yksityisviestillä, niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
kurja_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laitoin sinne viestinä tuon osoitteen. Voitteko kuitata kun sinne on lähetetty? Voidaan sitten kokeilla vaikka tätä teidän omaa postia jos tuokaan ei onnistu.