Kanavapajettien peruminen

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mikä tässä perumisessa on nyt teknisesti hankalaa toteuttaa? Haluan perua Urhon ja MTV3 - kanavapaketit ennen kuin unohdan. Ajattelin että peruminen onnistuisi omien sivujen kautta. valikkorakenne siellä on hyvin sekava ja monen eri painalluksen takaa selvisi että en voi verkkopalvelun kautta perua.

Päätin että lähetän viestin asiakaspalveluun lomakkeella. Lomakepalvelu heti ensimmäisellä sivulla näyttää ruudun alareunassa virheilmoituksia. Seuraavilla sivuilla tulee ilmoitus virheestä että palvelu on poissa näytöstä. Ruutuun ilmestyy linkki että varaa soittoaika tästä linkistä. Painan linkkiä. Tulee 404 error. Navigoin toista kautta soittopyyntökalenteriin. Ei vapaita aikoja.....

Palkatkaa nyt oikeasti webbikehityksen ammattilaisia töihi että saatte sivut kuntoon. Kanavapakettien peruminen pitäisi olla siwllä astussivulla käyttäjän itse käytettävissä. Niin ja perukaa urho ja mtv3 paketit. Asiakasnumero on tämän nimimerkkini tiedoissa.

7 kommenttia

Kanavapaketteja ei ikävä kyllä ole mahdollista irtisanoa keskustelupalstan pyynnön perusteella. Suosittelenkin siis ottamaan yhteyttä jollakin yhteysoppaan ehdottamalla tavalla.

Ajanvarauskalenterin ilmoitus johtuu siitä, ettei vapaita soittoaikoja ole varattavissa. Aikoja on kyllä tulossa, mutta ne ovat yleensä niin suosittuja, että ne varataan nopeasti.
Miksi se ei ole mahdollista? Ettekö te ole Soneran asiakaspalvelijoita? Edelleenkään yhteyssivun vaihtoehdoista ei mikään toimi paitsi soittaminen. Töistä en vain ala työajallani puhelinpalvelussa jonottamaan. Kyllä nämä asiat pitää pystyä hoitamaan verkon kautta.
Kanavapaketin irtisanomisesta on mahdollista jättää palvelupyyntö Omilta Sivuilta. Pyynnön voit jättää kohdasta apua ongelmiin -> jätä viesti asiakaspalveluun -> palvelupyyntö -> tv-asiat -> irtisanominen. Tämän linkin alta löytyy kanavapakettien irtisanominen.
Edelleen. En voi irtisanoa itse. En voi lähettää viestiä asiakaspalveluun koska homma pysähtyy ilmoitukseen Pahoittelemme mutta emme voi tarjota itsepalvelua tässä asiassa. Puhelinaikoja ei ole ja tänään yritin 10min ruokatauollani jonottaa puhelinpalveluun. Kätevästi palveluaika on tv asioissa 17 asti joten en voi kotoakaan soittaa. Taitaa olla ainoa vaihtoehto lähettää kirjattu kirje postilla. Näettekö te sen että miksi tilaamani discoverypaketti on vieläkin vaiheessa omilla sivuilla.
Testasin juuri itse ja edellisen viestini linkkiketju vie suoraan siihen paikkaan, josta irtisanomispyynnön voi laittaa. Mikäli menet tv-asiat ->kanavapakettimuutokset, tulee tuo alla mainitsemasi tieto.

Kokeiletko siis vielä kerran. Mikäli ei onnistu, ota yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse. Keskustelupalstan nimimerkin perusteella emme voi varmistua, että kirjoittaja on varmasti liittymän omistaja, eikä esimerkiksi vain käyttäjä tai maksaja. Muutospyynnöt otetaan vastaan vain omistajalta.

Antamasi asiakasnumeron perusteella tiedoissasi ei näy, että mikään tilaus olisi kesken. Milloin olet tehnyt tilauksen Discovery-kanavapaketista?
Hei,


Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun -> Tv-asiat -> Kanavapakettien muutoksia ...

1. Sivu: "Tällä lomakkeella voit etsiä ratkaisua, kun haluat muuttaa kanavapaketteja."

2. Sivu: "Haluan tilata tai poistaa kanavapaketin"

3. Sivu: "Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun."

Varaa-aika: "Valitettavasti vapaita aikoja ei ole"

Soitto asiakaspalveluun kestää liikaa.

Eikö sen asiakastiedoista nää, että onko liittymälläni erikseen omistaja ja käyttäjä. Kun ei ole kuin omistaja/käyttäjä, niin ei luulisi olevan ongelmia perumisessa.

Onko edes työnalla tai mahdollista tulevaisuudessa saada se peruminen tuonne omille sivuille?

Discoveryn tilasin sunnuntaina illalla. Siksi kysyn, koska toisessa ketjussa oli joku tilannut paketin ja hänellä vain luki, että et voi tehdä muutoksia kun pakettitilaus on käsittelyssä, vaikka tilausta ei edes ollut tehty.
rele kirjoitti:
Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun -> Tv-asiat -> Kanavapakettien muutoksia ...


Tämä ei ole ole se polku, jonka sinulle viestissä kerroin. Pyysin nimenomaan, että otat tv-asioiden jälkeen kohdan irtisanominen ja etenet sitä kautta.

Tämän selkeämpää ohjetta en pysty sinulle antamaan, joten pyydän edelleen soittamaan puhelinpalveluumme, mikäli palvelupyynnön laittaminen ei onnistu.

Vastaa