Mikä tässä perumisessa on nyt teknisesti hankalaa toteuttaa? Haluan perua Urhon ja MTV3 - kanavapaketit ennen kuin unohdan. Ajattelin että peruminen onnistuisi omien sivujen kautta. valikkorakenne siellä on hyvin sekava ja monen eri painalluksen takaa selvisi että en voi verkkopalvelun kautta perua.
Päätin että lähetän viestin asiakaspalveluun lomakkeella. Lomakepalvelu heti ensimmäisellä sivulla näyttää ruudun alareunassa virheilmoituksia. Seuraavilla sivuilla tulee ilmoitus virheestä että palvelu on poissa näytöstä. Ruutuun ilmestyy linkki että varaa soittoaika tästä linkistä. Painan linkkiä. Tulee 404 error. Navigoin toista kautta soittopyyntökalenteriin. Ei vapaita aikoja.....
Palkatkaa nyt oikeasti webbikehityksen ammattilaisia töihi että saatte sivut kuntoon. Kanavapakettien peruminen pitäisi olla siwllä astussivulla käyttäjän itse käytettävissä. Niin ja perukaa urho ja mtv3 paketit. Asiakasnumero on tämän nimimerkkini tiedoissa.
Kanavapajettien peruminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.