Hei,
Olen käyttänyt KotiTV:tä tämän vuoden alusta alkaen. Ensimmäinen kvartaali, eli tammi-, helmi- ja maaliskuun ajan KotiTV-palvelu toimi todella loistavasti. Nyt kun sitten tutustumisjakson päättyessä vaihdoin senhetkiset kanavapaketit laajaan Surf-pakettiin, alkoi KotiTV-palvelun pätkimiset.
Huhtikuun alusta asti KotiTV-palvelu on pätkinyt vähän väliä; ääni katkeaa, kuva katkeaa ja boksi vaihtaa takaisin alkuvalikkoon, todella usein ja todella satunnaisesti. Digiboksin tai ADSL-modeemin resetointi ei auta ongelmaan. Nettiyhteys toimii kyllä kaiken aikaa normaalisti, eikä sen käyttäminen tai käyttämättömyys samanaikaisesti ole aiemminkaan itselläni vaikuttanut KotiTV-palveluun. Nettiyhteyteni on ADSL 24M/1M.
Voiko kanavapaketin suuruudella olla vaikutusta palvelun vaatimaan kaistanleveyteen?
Tukeeko minun ADSL-liittymäni multicast-ominaisuutta?
Terveisin,
Mikko Lahtinen, Jämsä
Kanavapaketin vaikutus pätkimiseen?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.