Kanavapaketti sopimus?

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Eikö tehdyistä kanavapaketti tilauksista lähetetä sopimusta asiakkaalle?

6 kommenttia

Hei, kaapeliTV kanavapaketti tilauksissa ei automaattisesti lähde kirjallista sopimusta. Sen toki kirjallisena näin halutessaan saa.
Hei, tilasin viime viikolla 2.11. puhelinmyyjältä Koti tv:n viihdepaketin 24 kk.

Digiboksi, tunnusvahvistus ja toimitusvahvistus on tulleet tällä viikolla ja Koti tv alkoi toimimaan eilen 10.11. niin kuin pitikin.

Haluaisin silti myös kirjallisen tilausvahvistuksen, jossa on viihdepaketin sopimusehdot.

Olen ymmärtänyt, että tilausvahvistus lähetetään heti ensimmäisenä, sähköpostiin ja/tai kirjeitse.

Koskahan mahtaa tulla?
oneliner: Sinulle on lähetetty Asiakastietojemme mukaan kirjallinen tilausvahvistus sähköpostiin tänään. Onkohan se tullut perille?
Niinamari kirjoitti:
oneliner: Sinulle on lähetetty Asiakastietojemme mukaan kirjallinen tilausvahvistus sähköpostiin tänään. Onkohan se tullut perille?



Tilausvahvistus on nyt tullut perille.

Kiitos!
Tilasin 7.11. kaapelikortin + Urho TV total-paketin. Seuraavana päivänä asiakaspalvelusta soitettiin, ja asiakaspalvelija oli epätietoinen saatavuudesta, koska hänellä ei ollut tietoa, että taloyhtiöni liittyy Soneran kaapeliverkkoon 24.11 (kiinteistösopimus). Hän kuitenkin lupasi soittaa myöhemmin uudestaan, jos palvelua ei saada asuntooni 24.11. lähtien.

Tilauksesta on nyt kulunut melkein kaksi viikkoa, eikä tilauksen jälkeen ole tullut mitään tilausvahvistusta, saatika kaapelikorttia, joten olen epätietoinen tilauksen tilanteesta. Voisitteko kertoa edistyykö tilaukseni?
kimmobri kirjoitti:
Tilasin 7.11. kaapelikortin + Urho TV total-paketin. Seuraavana päivänä asiakaspalvelusta soitettiin, ja asiakaspalvelija oli epätietoinen saatavuudesta, koska hänellä ei ollut tietoa, että taloyhtiöni liittyy Soneran kaapeliverkkoon 24.11 (kiinteistösopimus). Hän kuitenkin lupasi soittaa myöhemmin uudestaan, jos palvelua ei saada asuntooni 24.11. lähtien.

Tilauksesta on nyt kulunut melkein kaksi viikkoa, eikä tilauksen jälkeen ole tullut mitään tilausvahvistusta, saatika kaapelikorttia, joten olen epätietoinen tilauksen tilanteesta. Voisitteko kertoa edistyykö tilaukseni?


Asiakastietoihisi on kirjattu, että kaapelikortti postitetaan sinulle kun taloyhtiö on kytketty meidän kaapeliverkkoon. Laitoin vielä asiasta viestiä sinun kanssa jutelleelle asiakasneuvojalle. Kaiken pitäisi siis olla kunnossa.

Vastaa