Posti toi nimellä kirjeen ("hyvälle asiakkaallemme"), jossa kerrottiin tehtävän kaapeliverkossa muutostöitä ja tarjottiin korvauksenomaisesti mahdollisuutta katsoa kolmea kanavapakettia ilmaiseksi ja sitoumuksetta kaksi kuukautta. Siitäpä soittamaan myyntipalveluun, mutta ... Asiakasneuvoja ei osaa sanoa, onko tarjous oikeasti minua koskeva, koskapa olen tilannut Koti TV:n eli viihdepaketin. Samassa taloyhtiössä osa asukkaista on Kaapeli tv asiakkaita ja heille tämä tarjous lienee tarkoitettu. Asukkaat, jotka katsovat tv:tä kaapelista ja tyytyvät "ilmaiseen" 2M nopeuteen tai ovat tilanneet nopeamman yhteyden erikseen saavat tarjouksen, Koti tv tilaajat jäävät ilman. Tai näin siis myyntipalvelun asiakaspalvelija arveli. Melkoista sekasotkua ovat nämä tarjouksennne, kun myyntipalvelukaan ei tiedä. Ilmeisesti postittajannekaan ei ole tehtäviensä tasalla vai saankohan ensi viikolla uuden kirjeen: Aprillia!
PS Sovimme, että tyydymme jatkossakin Ylen hyväksi havaittuihin palveluihin.
Kokeile kanavapaketteja ilmaiseksi.......aprillia!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.