Kokeile kanavapaketteja ilmaiseksi.......aprillia!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Posti toi nimellä kirjeen ("hyvälle asiakkaallemme"), jossa kerrottiin tehtävän kaapeliverkossa muutostöitä ja tarjottiin korvauksenomaisesti mahdollisuutta katsoa kolmea kanavapakettia ilmaiseksi ja sitoumuksetta kaksi kuukautta. Siitäpä soittamaan myyntipalveluun, mutta ... Asiakasneuvoja ei osaa sanoa, onko tarjous oikeasti minua koskeva, koskapa olen tilannut Koti TV:n eli viihdepaketin. Samassa taloyhtiössä osa asukkaista on Kaapeli tv asiakkaita ja heille tämä tarjous lienee tarkoitettu. Asukkaat, jotka katsovat tv:tä kaapelista ja tyytyvät "ilmaiseen" 2M nopeuteen tai ovat tilanneet nopeamman yhteyden erikseen saavat tarjouksen, Koti tv tilaajat jäävät ilman. Tai näin siis myyntipalvelun asiakaspalvelija arveli. Melkoista sekasotkua ovat nämä tarjouksennne, kun myyntipalvelukaan ei tiedä. Ilmeisesti postittajannekaan ei ole tehtäviensä tasalla vai saankohan ensi viikolla uuden kirjeen: Aprillia!
PS Sovimme, että tyydymme jatkossakin Ylen hyväksi havaittuihin palveluihin.

3 kommenttia

Hei jasso852 !

Tuo kyseinen tarjous mikä on tullut kotiinne, koskee nimenomaan Kaapeli-tv asiakkaitamme, joita tuo Kaapeli-tv muutos todella koskee. Meillä on myös Sonera Viihdepaketti asiakkaillemme paljon erilaisia tarjouksia kanavapaketeistamme ja lisää voi kysyä maksuttomasta Myyntipalvelustamme tai soittamisen sijaan voit jättää Palvelupyynnön koskien kanavapaketin tilausta.

Ps. Koska asutte myös Sonera Kaapeli-tv alueella, on tottakai sinullakin mahdollisuus tilata myös Sonera Kaapelikortti ja ottaa siihen nuo "maistiaiset ".
Mihinkähän minä sen kaapelikortin panisin? Kokeilin kerran vanhalla digiboksillani, jotta tuleeko antennipistokkeeseen signaalia. Ei tule, olette asentaneet tämän niin, että vain reitittimen kautta eli puhelinpistokkeesta on mahdollista katsoa tv:ta. Mielenkiintoiseksi tilanne muuttuu, jos 24 kk sopimuskauden jälkeen haluaisin lopettaa Koti tv tilaukseni. Maksuliikenteeseen tällä ei olisi vaikutusta, koskapa haluan säilyttää100M laajakaistayhteyteni. Hinta on jokseenkin sama, mutta haluaisitteko maksattaa minulla tv signaalin asennuksen uudestaan...
jasso852: Kaapelikorttia varten tulisi olla kaapelidigiboksi kortinlukijalla. Kaapelidigiboksi kytketään kaapelipistokkeeseen. Sisäverkkoasioissa kannattaa kääntyä esim. Oman isännöitsijän / huoltomiehen puoleen. Kaapeli-Tv saatavuus asiakasnumerollasi kyllä löytyy.

Sonera Viihde asiakkaille on myöskin "maistiaisia" tarjolla. Tällä hetkellä Sonera Viihde asiakas pääsee tutustumaan maksutta Viasat Film sekä Lasten pakettiin 1kk 0e. Tästä lisää esim. maksuttomasta myyntipalvelunumerostamme 0800 133 133.

Vastaa