Skip to main content

Koti TV kanavapaketit

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Sain liittymän mukana tuollaisen turhan Koti TV -systeemin, jolle minulla ei ole mitään käyttöä. Liittymänhallinnassa näkyy seuraavat kanavapaketit: MTV3, URHOtv Total, URHOtv Total Video-On-Demand service.

Tuleeko noista jossain vaiheessa maksullisia tms? En ole ottanut koko systeemiä edes käyttöön, enkä aio ottaakaan, joten nuo voisi poistaa tuolta kokonaan.

5 kommenttia

  • February 1, 2012
Hei johnspawn,
Kanavapaketit ovat kuuluneet tarjoukseen jossa kolmen kuukauden ajan kanavat ovat maksuttomia, sen jälkeen jatkuvat toistaiseksi voimassa olevina normaalihinnoin.
Jos et lainkaan ole tv-palvelua ottanut käyttöön, soittele Asiakaspalveluumme 0200 17000, jotta poistavat paketit. Suosittelen toki kokeilemaan KotiTV:tä, siihenhän kuuluu mm. tuo videovuokraamo!

  • February 1, 2012
Ihan periaatteen vuoksi en soita maksulliseen puhelinnumeroon palvelun peruuttamisesta, jota en olisi ikinä halunnut ja jota en aio ikinä käyttää. Onko Soneralla olemassa maksutonta numeroa?

  • February 1, 2012
Miksei tuota perumista muuten voi hoitaa omien sivujen kautta? Elämme kuitenkin jo vuotta 2012...

  • February 1, 2012
Voit toki hoitaa irtisanomisen myös netin kautta. Voit joko varata ajan, jolloin sinulle soitetaan meiltä päin, tai jättää irtisanomisen palvelupyynnöllä. Valitse sinulle sopiva tapa täältä.

  • February 1, 2012
"Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun."

Tämä on juuri Soneran ongelma: asiat tehdään monimutkaisesti. Haluaisin vain hoitaa asian helposti sähköpostilla tai muuten netin kautta, mutta se ei onnistu muuten kuin soittamalla maksulliseen numeroon tai varaamalla ajan että minulle soitetaan takaisin.