Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kujalmi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

KotiTV viihde + mobiiliviihde

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olenko ymmärtänyt oikein että tuosta mobiili viihdepalvelun kanavista pitäisi maksaa vielä erikseen? Eihän tuota oikeasti kukaan tilaa noilla ehdoilla. Taidan irtisanoa nuo kotitv:n maksupaketitkin ihan piruuttani.
5 vastausta
lindhmik_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Samat ajatukset. Kun huomasin palvelun, niin olin ohikiitävän hetken erittäin tyytyväinen että pystyn katsomaan jatkossa tilaamiani kanavapaketteja myös mobiilina, mutta eipä se tietenkään niin mennyt, vaan Sonera odottaa ilmeisesti ihmisten maksavan yhdestä ja samasta kanavapaketista kahteen kertaan mikäli haluaa katsella lähetyksiä sekä tv:stä että mobiilina.

Kesällä tulee viihteen kanssa kaksi vuotta täyteen, ja palveluissa ei ole sinä aikana tapahtunut minkäänlaista oikeaa kehitystä ja nyt kun jotain fiksua on keksitty, niin idea vesitetään rahastuksella. Sen verran maailma on sentään muuttunut tänä aikana, että ainakin Elisan puhelinmyyjien mukaan vaihto heidän viihteeseen onnistuu nykyään riippumatta siitä onko taloyhtiössä järkevää käyttää heidän ADSL:ää vai ei. Valioliiga HD:n loppumisen ja tämän kaltaisten rahastusyritysten myötä seuraavan tv-tarjoajan valinta ei tule todennäköisesti olemaan kovin vaikea kun nykyisen MTV Total -paketin määräaikaisuus loppuu.
lindhmik_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sen verran noiden ilmaistutustumispakettien avulla nyt tutustunut palveluun, että se vaikuttaa sinällään suorastaan erinomaiselta (käytetyt laitteet Windows Phone 8 puhelin, W8 tabletti ja PC), mutta tuo hinnoittelu kyllä vesittää loistavan idean. Jos tilaan esim. mobiiliviihteestä MTV3 totalin, niin voin 10€ maksavalla lisätilauksella saada kanavapaketin myös esim. vaimoni käyttöön, mutta jos olen tilannut samaisen kanavapaketin televisiooni Sonera viihteestä hintaan 24,90/kk, niin en saa samaisella 10€/kk hinnalla sitä mobiiliviihteeseen, vaan pitäisi maksaa taas 24,90/kk..
Tähän asiaan muutosta pian, niin teillä on paljon tyytyväisiä asiakkaita.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kujalmi ja lindhmik,

Kiitos palautteesta. Palveluun liittyviä ideoita ja ongelmia kannattaa käydä kertomassa meille Facebookin kautta myös.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
manu99_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 30 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Katselin talvella tätä touhua ja odottelin kovasti mobiillia MTV3 Total pakettiini. Olisi ollut käyttöä duunissa ja matkoilla tällä palvelulla. Jotenkin oletin tämän olevan ilmainen. Nyt se sitten lanseerattiin sikamaiseen hintaan. Kiitti. Olisiko voinut ajatella ilmaisena palveluna "uskollisille" asiakkaille. Eipä tietenkään. Tätä menoa DNA ja Elisa ajaa ohi ja /tai karkaa lopullisesti.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei manu99,

Mobiiliviihde on vielä beta-vaiheessa joten tilanne elää vielä paljon ennen lopullista versiota. Tottakai kehitys ja palautteen keräys jatkuu myös sen jälkeenkin! Kiitos palautteistasi, vastaavanlaista palautetta on tullut paljon ja ne on välitetty eteenpäin!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut