Kultatason edut

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mites nyt nuo uudet etuohjelmat kun ei saakkaan kaikille liittymille kytkettyä noita etuja perheen kaikille liittymille kuten ennen...Silloin kuin otettiin minun nimen alle kaikki silloin luvattiin että myös vaimon kultataso säilyy ja nyt ei saakkaan vaimolle ja pojalle noita etuja asennettua...pettää ei voi kuin kerran minua ja olen ollut niin monta vuotta asiakkaana ....pitää vissiin ruveta miettimään kilpailijalle vaihtoa

3 kommenttia

Moi jokkeli598. Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin katsotaan asia kuntoon. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille ja se löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
olen päivittänyt tiedot
Tämä saatiinkin kuntoon. Hyvää syksyn odotusta!

Vastaa